חפש ב:

רוכשי הדירות אינם ממתינים

משרד האוצר פרסם נתון המעיד כי שנת 2015 שברה את שיא רכישות הדיור בישראל והגיעו לכ120 אלף רכישות.

צוות בנק נדל"ן|25.1.2016|14:48|1834 צפיות

לא סומכים על פעולות הממשלה
הנתונים שפרסם היום משרד האוצר מעידים שהציבור בישראל אינו ממתין לפתרונות שהממשלה מנסה לספק ולמעשה האוכלוסייה השלמה שמחפשת דירות עד מיליון ש"ח הבינה שגם הפתרונות שמציעה הממשלה, לא נוגעות אליהם משום שגם אחרי הפרויקט המחיר למשתכן, אותה אוכלוסיה לא יכולה לרכוש דירות ולכן ישנו ציבור די גדול שמחפש דירות יד שנייה בפריפריה. אליהם הצטרפו לאחרונה משקיעי הדיור שחזרו לפעילות לאחר תקופה קצרה בעקבות השינויים שביצע שר האוצר כחלון. ההבנה הנראית היא שכיום אין שוק השקעות יותר מבטיח משוק הנדל"ן גם לאחר תוספות המס שמבקש כחלון להחיל על משקיעי הנדל"ן.

לעמוד מחירון הנדל"ן באתר BankNadlan לחצו כאן


הציבור נוהר למכרזי הדירות

הזוגות הצעירים לא לוקחים סיכונים
זוגות צעירים רבים החליטו שאין להם סיבה להמתין לתוצאות התוכנית של "המחיר למשתכן" שאין בעבר הם התאכזבו מתוכנית מע"מ אפס והדיבורים הישנים על התמוטטות הקואליציה שולחים זוגות רבים להבנה שהסיכון הוא פשוט גדול מדי. נוסף על כך היא העובדה שגם "תוכנית למשתכן" תראה את יכולותיה רק בעוד שנתיים שבניית הדירות יסתיימו ואז יוכל הציבור לדעת אם אכן התוכנית אכן משתלמת. לכן, צעירים רבים אינם מוכנים לחכות לעתיד הלא נודע.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

כיצד ניתן לעכב את עליית המחירים 
מסתבר שדחיקת המשקיעים לא עצר את מחירי הדירות שכן האנשים הפרטיים ניצלו את ההזדמנות לרכוש דירה שהיו מאבדים אחרת והדבר הוביל לעליית מחירים. זה לא בהכרח דבר רע שהאנשים הפרטיים ניצלו את ההזדמנות לרכוש דירות שכן עדיף אנשים פרטיים שיזכו לרכוש דירה מאשר משקיעים שיחזיקו אותה ושיכירו במחירים מוגזמים, אך כדי לנסות ולעצור את עליית המחירים שנוצרה בעקבות הביקוש החדש, הוא בהעלאה הדרגתית וקבועה של הריבית במשק וייקור משמעותי של ריבית המשכנתאות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אפשר לראות דירות ברחבי הארץ, לדוגמא הדירות שנבנו על אדמות הכנסייה, ועליהן אין אפשרות לקבל משכנתא בעקבות הגישה השמרנית של מערכת הבנקים, נמכרות בהנחה של כ-35% על מחיר השוק. הסיבה היא היעדר האפשרות לרכוש את הדירות במינוף גבוה ולכן מחירן אינו גבוה ושפוי.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות