חפש ב:

זינוק במחירי דירות יד שניה.

שוק הנדל"ן בדירות יד שנייה רשם עליות דרמטיות בשנת 2015 ולציבור נותר רק להמשיך ולחכות לתקווה הבאה שתצהיר על הורדת מחירים.

צוות בנק נדל"ן|21.1.2016|14:16|1566 צפיות

נתוני סיכום השנה של שנת 2015 חושפים את מה שכבר רוב הישראלים ראו, מחירי הדירות יד שנייה בישראל עלו בעשרות אחוזים. אילת רשמה את עליות של 20% בדירות 4 חדרים, ובנתניה נרשמה עלייה של 25% במחירים. אשקלון רשמה שיא של עלייה של 65%.



הסיבה העיקרית שגרמה לעליות המחירים היא עצירת העסקאות של משקיעי הנדל"ן שלקחו צעד אחורה לאחר ההכרזות של שר האוצר משה כחלון והתוכניות העתידיות שהוא מבקש ליישם בשטח. כמו-כן עליית המחירים הכללית גרמה לחלק גדול מהציבור לוותר על האפשרות לקנות דירה חדשה ואלה בחרו לחפש דירות יד שנייה, קטנות יותר.

לעמוד מחירון הדירות באתר BankNadlan לחצו כאן

הערים שרשמו את העליות הגדולות ביותר הן אילת שרשמה עליות של מעל ל-20% בדירות 3-4 חדרים, אשקלון שידורת הקרקע בעיר רשמו עליות מחירים של 65 אחוזים. ז"א שדירות אשר עלו כ-2 מיליון ש"ח, נמכרות היום בכ-3 מיליון. אליהם הצטרפו באר שבע ובת ים שראו עליות מחירים של כ-25 אחוזים ולבסוף, ירושלים וקריית גת, שזכו לעיות מחירים של למעלה מ17 אחוזים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מומחי הנדל"ן טוענים שהצפי לשנת 2016 הוא התייצבות בגזרת המחירים לדירות היד השנייה לאחר שהציבור יראה את תוצאות המחיר למשתכן בשטח. התוצאות הללו הם המשך למאבק של שר האוצר והמאבק שלו במשקיעי הנדל"ן. מה שלמעשה קרה הוא התרחקות של משקיעים מהמרכז לפריפרייה והמחשבה של הציבור שבעיקבות תוכנית המחיר למשתכן, דירות שנמצאות בשוק היד השנייה יוזלו משמעותית אך למעשה הביקוש המידיי יצר עליית מחירים ותחרות שגרמה לעלייה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות