חפש ב:

איך מעלים את ערך הבית - חלק ב'

הדרכים לשפר ולשדרג את הדירה בבעלותכם, הן מגוונות ורבות. בחלק השני של הכתבה נתמקד בדרכים שאפשר לשפר את הנכס שלכם מחוץ לדירה עצמה.

צוות בנק נדל"ן|20.1.2016|17:3|2093 צפיות

מיקום הבניין
ככל שהבניין, בו נמצא הנכס שלכם, חדש יותר, כך גם ערכו של הנכס עולה. נכון שזהו מידע שנראה ברור, אך חשוב להבין שכשאתם קונים דירה, תהיו בטוחים שאת אותה דירה יהיה גם אפשר למכור ביום מן הימים.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

מיקום הדירה בבניין
יש רוכשים שחשוב להם להבין מהו מיקומו של הנכס, כמה שמש נכנסת והאם יש מספיק כיווני אוויר. נוסף לזה, הרעש שאפשר לשמוע מהרחוב הוא מרכיב חשוב ולכן צריך להבין שדירה הפונה לרחוב סואן תהיה זולה יותר משכנתה שפונה שנוף אחורי. כמו כן, דירות גג נחשבות ליוקרתיות יותר בבניינים עם מעליות.



דת
לעומת הנתון הקודם שמעיד על יוקרה של נכס הנמצא בקומה העליונה, דווקא כשמדובר בפרויקט הנמצא ליד שכונות מגורים דתיות, דווקא דירות הקרובות לקרקע יהיו מוקד משיכה לציבור הדתי, שמעדיף לא להשתמש במעלית בשבתות.

לעמוד מחירון הדירות באתר BankNadlan לחצו כאן

מראה הבניין
עד כמה שתשקיעו בדירה שלכם עצמה, דירה מפוארת בבניין מוזנח תאבד מערכה בשל חסור רצון של רוכשים לגור בבניין מוזנח שכנראה קיימים בו בעיות תשתית.



מחסן צמוד
תוספת מחסם לדירה שלכם היא מרכיב חשוב אצל משפחות רבות שאינן רוצות לזרוק חלק מהרכוש שבבעלותם ולכן מחסן בקומת אחסון או מרתף ישפיע על ערך הנכס.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן

מפגעים סביבתיים
כמה הסביבה הקרובה של הבניין עלולה להרחיק רוכשים פוטנציאלים מלהשקיע בנכס שלכם. מה גם שדירות עם נוף מרשים (לדוגמא דירה עם נוף לים), עולות בערכן בכ-30 אחוזים, במקרים מסויימים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

נוף לגינה ציבורית
נוף פתוח לגינה ציבורית יכול להעלות את ערך הדירה בכ-150 אלף ש"ח. אך חשוב להבין שהדבר גם מושפע מאופי השכונה ודירה עם נוף לגינה ציבורית, אך רועשת תרחיק משקיעים מסויימים.

לחלק א' של הכתבה לחצו כאן

חניה
בערי הכרך הצפופות, חנייה היא מרכיב ראשון בחזיבותו לרוכשי הדירות והן גם משנות את שווי הנכס שברשותכם. במקומות מסויימים חנייה יכולה להעלות את ערך הדירה בכעשרות אלפי שקלים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות