חפש ב:

רכישת נדל"ן בהונדורס

אם אתם מתכננים להשקיע בנדל"ן בחו"ל, כדאי שתכירו את פנינת הקאריביים הונדורס. בכתבה הבאה נעזור לכם ללמוד מהם מחירי עמלות המתווכים ועורכי דין בהונדורס, ונכיר לכם את עלויות המיסים הנוחות במדינה.

צוות בנק נדל"ן|19.1.2016|16:47|3368 צפיות

כשאנשים יחשבו על רכישת נדל"ן בהונדורס אפשר להבין שבמחשבה ראשונית, חלקם יפקפק בהצעה וייתכן שרובם אפילו לא ידעו איפה היא המדינה ממוקמת על הגלובוס. אך כיום, נכסי הנדל"ן במדנה הקריבית מציעים תנאי מחייה נוחים כמו בכל מדינה מערבית ובמחירים מוזלים יותר. למעשה רכישת נדל"ן בהונדורס אינה יותר מסובכת מרכישת נדל"ן בארה"ב.


פרויקט BDP בהונדורס

כיצד מתבצע הליך הרכישה
רכישת נכס בהונדורס היא תהליך פשוט למדי, אבל כדי לוודא שאתם פונים לאנשים הנכונים הצעדים הראשונים שכדאי לעשות הם אימות של רקע הנכס ברישום ולוודא כי הארנונה ומס הרכוש כבר שולמו. תוכלו ליצור קשר עם חברות עו"ד אשר ינפיקו לכם אישורים של מיסי העברה ודמי רישום ששולמו בבנק, רישום במשרד רכוש ושינוי בעלות במעקב משרד קדסטר.

כמה קשה הוא תהליך רכישת הנכס בהונדורס?
בעבר היו הגבלות על הבעלות על הקרקע הממוקמת בגבול הונדורס ואזורי החוף מוסדרים בסעיף 107 בחוקת המדינה. הדבר אסר בעלות זרה על נכסים בהונדורס הנמצאים בתוך 40 קילומטרים של הים הקריבי, מפרץ פונסקה או הגבולות הבינלאומיים של ניקרגואה, אל סלבדור וגואטמלה ועל כל אחד מהאיים השייכים להונדורס. הממשלה הבינה שהאיסור פעל כמחסום לפיתוח, ובעיקבות כך הקונגרס הלאומי העביר צו חוק 90/90 בשנת 1990, המאפשר בעלות זרה של אזורי החוף לשתי מטרות:

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מגורים- זרים יכולים לרכוש נכס יחיד שלא יעלה על 3,000 מ"ר לבניית ביתו פרטי. על הקונה הזר להירשם במשרד התיירות והבנייה בתוך 36 חודשים ממועד הרכישה מלאה או לשלם קנס שנתי השווה ל-20 אחוזים מהערך של נכס עד השלמת הבנייה.

תיירות- זרים יכולים שטחי נדל"ן, ללא הגבלה, לפרויקטים תיירותיים שאושרו. 

כל הליך הרישום יכול להסתיים בתוך כ -22 ימים, בתנאי שמוודאים את כלל תשלומי המיסים הנדרשים:
מס העברה- העברות נכס כפופות להעברת מס בשיעור אחיד של 1.5%.
עמלה ונוטריון- דמי נוטריון הוא סביב 3% עד 5% משווי הנכס.
דמי הרשמה- דמי הרשמה הוא סביב 0.15% משווי הנכס.
דמי של סוכן נדל"ן- התשלום של סוכן נדל"ן מוגדר במחיר האחיד של 5% משווי הנכס או מחיר המכירה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
בא לי חו"ל >>
חופית, 19/01/2016 16:57
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות