חפש ב:

קרקע להשקעה מול מניות

שוק הנדל"ן הוא שוק בו ההשקעות מתאפיינות בטווח הארוך, ולמעט בודדים העוסקים בקניה, השבחה ומכירה מיידית, מרבית ההשקעות המתבצעות בשוק זה הן לטווח של שנים ארוכות.

מערכת בנק נדל"ן|19.1.2016|10:41|1617 צפיות

יש לכם סכום של כסף, ואתם רוצים לבחון מה הוא הערוץ המתאים ביותר שבו תוכלו להשקיע אותו, וזה מלכתחילה סימן טוב, המצביע על כך שאתם מודעים לאפשרויות השונות, ומעוניינים לבחון לעומק כל אפשרות על מנת לזהות את הערוץ שיוכל לייצר עבורכם את התשואה הגבוהה ביותר, ואת הסיכון הנמוך ביותר. באופן עקרוני, אחד המאפיינים המייחדים את שוק הנדל"ן משווקים פיננסיים אחרים הוא טווח ההשקעה.

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה באתר BankNadlan לחצו כאן



טווח זמן ההשקעה כפרמטר לבחירת ערוץ השקעה
שוק המניות, על אף שהוא נתפס כשוק בעל סיכון גבוה יותר, יכול להציע רמת סיכון מאוד דומה לשוק הנדל"ן במידה ובוחרים במודל דומה של השקעה לטווח הארוך. במבט היסטורי על המדדים המובילים בכל הבורסות בעולם, מדדים אלה מציגים עלייה רציפה מהימים הראשונים של הבורסה ועד היום. יחד עם זאת, שוק המניות מאפשר, ובמקרים רבים גם מאוד מפתה, לבצע השקעות לטווח הקצר, הבינוני ואפילו המיידי, ובמקרים אלה, רמת הסיכון עולה באופן משמעותי. בהתאם לכך, הבחירה בין קרקע להשקעה ובין מניות, תלויה מאוד בטווח ההשקעה שבו אתם רוצים לפעול, ועד כמה אתם יכולים לעמוד בפיתוי של מסחר על פני השקעה.

לעמוד מגרשים וקרקעות במרכז באתר BankNadlan לחצו כאן

התאמה של ערוץ ההשקעה לאופי האישי שלכם
אחד הכללים החשובים ביותר בכל השקעה, הוא למצוא את מסלול ההשקעה שמתאים לאופי שלכם, והדברים נכונים גם כאשר מדובר על ניירות ערך, בחירת סוג ניירות הערך המתאים לכם, טווחי הזמן של ההשקעה, ראייה לטווח ארוך, העמידות האישית שלכם בפני סיכון וכמובן הידע שיש לכם בכל שוק. שוק המניות הוא שוק הדורש תהליך של לימוד והשכלה, היכרות עם כל הכלים, האופן בו בוחרים מניות והפרמטרים לבחירתן וכדומה. שוק קרקעות הנדל"ן אף הוא שוק שמחייב לימוד סביב סוגי קרקעות, אופן ביצוע הערכת שווי של קרקע, והערכה לגבי עתיד הקרקע וכדומה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

חשוב לקבל החלטה המבוססת על מידע וידע מקצועי
כמו כן, הבחירה בין קרקע להשקעה מול מניות צריכה להתבסס על ההזדמנויות הזמינות בשוק. בתקופות בהן מחירי הנדל"ן הם גבוהים מאוד, וצפויים בלימה או מהפך של המגמה, כדאי לפנות לערוץ המניות, ולהיפך. ככלל, ככל שאתם מתקשים יותר להתמודד עם סיכון ועם תנודתיות בשוק, וככל שיש לכם קושי רב יותר לעמוד בפיתוי לביצוע השקעות קצרות טווח, כך נכון יותר ובטוח יותר עבורכם לבחור בערוץ של קרקעות להשקעה. יחד עם זאת, לפני שאתם מקבלים כל החלטה, כדאי מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע המתמחים בכל אחד מן התחומים, לקבל רקע על השוק ועל המאפיינים המרכזיים של השקעות בשווקים הללו, ובהתאם לכך לגבש עמדה בצורה קרה ומושכלת לגבי ערוץ ההשקעה המתאים לכם ביותר. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
להשקיע עכשיו! >>
עדי, 19/01/2016 16:54
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות