חפש ב:

בחירת חברת הובלות

היום המרגש עומד להגיע, מצאת את הדירה שרציתם והכל כבר חתום. עכשיו נשאר לכם רק להתארגן להובלה ולחלום על החוויות בדירה וסביבה החדשות שלכם. אך האם ההובלה הוא דבר שצריך לזלזל בו?

אורון איצקוביץ'|13.8.2015|11:42|3088 צפיות
בדרך כלל, רוב האנשים עוברים מעט מאוד פעמים דירה, וכשזה קורה, מחפשים כל פעם מחדש למצוא חברת הובלות שתשרת אתכם. אם יש לכם את הפרטים של המוביל האחרון שלכם והוא עשה עבודה טובה הישארו איתו, זה יטיב לכם וגם לו. האפשרויות האחרות מגיעות מהמכרים שלכם דרך החברים, עמיתים לעבודה או בני משפחה שיוכלו לתת לכם טיפ על חברה טובה. אבל במידה ואין לכם עזרה וניסיון של אחרים, תאלצו לבצע סקר שוק ולדבר עם מספר חברות כיד להבין איזו מהן תיתן לכם את המחיר הסביר והעבודה הטובה. 




נסו להתארגן מראש לכל הפתעה שעלולה לצוץ

לכן חשוב לקבוע מספר דגשים עם חברת ההובלות:

1. פרטו ככל שתוכלו על תכולת הציוד שאתם רוצים שההובלה תעביר בשבילכם. ספות, מקררים ארונות הם הדברים הברורים, אך חשוב לדייק גם לגבי הארוניות, גודל השולחנות ולהאריך בדיוק מהם החפצים הכבדים וכמה מהם יש, ומהם החפצים היותר קלים.

2. בדקו האם יש חפצים שלא יכנסו למעלית. זה עלול לשנות את המחיר ביום ההובלה עצמו וחבל שתתאכזבו מכך. במידה ואין מעלית חובה עליכם להסביר באיזו קומה אתם גרים ואם גרם המדרגות קל להעברת ציוד. בנוסף לכך בדקו איפה תוכל המשאית לחנות, ואם זה בעייתי הודיעו על כך.

3. קחו שמות מהנציג שדיברתם איתו ותוודאו כמה אנשי צוות יגיעו ביום ההובלה.

4. סכמו על מחיר מראש ותבקשו מהחברה לקבל איזשהו מסמך מאשר לכך כדי שלא תופתעו מאנשי הצוות ולא תהיה לכם ברירה לשלם מחיר גבוה באותו היום.

5. במדיה וחברת ההובלה תוביל גם את הציוד השביר והעדין, חשוב לוודא איתם איך לעטוף ולהגן עליו. תוכלו לקבל קצת ידע מהניסיון שלהם על מנת להגן על הרכוש שלכם בצורה הטובה ביותר. דבר נוסף לגבי הציוד השביר הוא ביטוח. בדקו אם יש למובילים ביטוח נזק לציוד שנהרס בזמן ההובלה והאם זה ברור שתקבלו פיצויים.

6. נסו לכוון את שעת ההובלה לשעה המוקדמת ביותר שאפשר. כך גם הסיכוי לפקקים הוא נמוך יותר, המובילים יותר ערניים ולא יהיה שום עיכוב בגלל הובלה קודמת שהתארכה מעבר לזמן שתוכנן.

מצד אחד, זוהי רק הובלה של שעתיים-שלוש מקסימום, אתם חושבים, הם בטח יתקתקו את העבודה, ייקחו את הכסף ושלום על ישראל. אבל מצד שני, הריהוט יכול להיפגע במעבר, הסבלים יכולים להתעכב והמחיר יכול פתאום לעלות אם יש הפתעות לא צפויות. לכן הכינו את עצמכם מראש כמה שרק אפשר.
בהצלחה!
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות