חפש ב:

איך להעלות את ערך הנכס?

מחפשים לשדרג את הנכס שלכם? בכתה הבאה נעבור על מגוון האפשרויות להגדלת ערכו הכספי של הנכס שלכם גם ללא שיפוץ מאסיבי להשגת הרווח המקסימלי .

מערכת בנק נדל"ן|18.1.2016|15:45|867 צפיות

ערכו של נכס נקבע בהתאם למאפיינים הפיזיים שלו ובהתאם לרמת הביקוש לו. כאשר מדובר על נכס קיים, ישנו טווח מסוים שבו יש באפשרות בעל הנכס להשפיע על המאפיינים הפיזיים שלו ועל רמת הביקוש לו, בעוד שבהיבטים אחרים, היכולת של בעל הנכס להשפיע על פרמטרים אלה היא מאוד מוגבלת או כלל לא קיימת. כך למשל, במידה ומדובר בדירת 4 חדרים, היכולת להגדיל אותה ל 5 חדרים היא מאוד מוגבלת, אך בהחלט ניתן לשפץ אותה, להשביח אותה ולעצב אותה על מנת להעלות את ערכה, ואת רמת הביקוש לה ביחס לדירות אחרות המוצעות באזור.

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן




לבצע את הפעולות שנמצאות בשליטת בעל הנכס
בכל הנוגע ליכולת שלכם כבעלי הנכס, להעלות את ערכו מול השוק, הדבר היחיד שאתם יכולים לעשות הוא להשביח את המאפיינים הפיזיים שלו, ולהשפיע על רמת הביקוש לנכס עצמו ביחס לרמת הביקוש לנכסים דומים באזור כולו. על זהות השכנים, קירבת הנכס למוסדות חינוך ומרכזים מסחריים, רמת התחזוקה של רחובות האזור, זמינות של מקומות עבודה באזור, מעלית בבניין, זכויות בנייה בנכס וכדומה, אין לכם כל השפעה, אך על כל מה שקשור בהשבחה של קירות המבנה בהחלט יש לכם השפעה, ושם אתם רוצים למקד את המאמץ שלכם.

לעמוד מגרשים וקרקעות באתר BankNadlan לחצו כאן

עלות ההשבחה ביחס לעליית שווי הנכס
במובן זה, העלאת ערך הנכס יכולה לבוא לידי ביטוי בצביעת הקירות והחלפת הריצוף והיא יכולה לבוא לידי ביטוי בשיפוץ יסודי, שינוי המבנה הפנימי, ועיצוב פנימי מקצועי. כל אחת מן האפשרויות האלה יכולה להעלות בשיעור מסויים את שווי הנכס, ופה נכנס השיקול הכלכלי שיש לקחת. היקף השיפוץ שעליכם לבצע צריך לקחת בחשבון את ההשפעה שלו על שווי הנכס. במידה ועלות השיפוץ גבוהה יותר מאשר תוספת הערך לנכס, הרי שאין כל הצדקה לבצע אותו מלכתחילה, ולרוב אין כדאיות כזאת גם כאשר תוספת הערך ביחס לעלות השיפוץ היא תוספת שולית בלבד.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

חשוב לבצע את כל המהלך בליווי אנשי מקצוע
שיפוץ מקיף ומקצועי לנכס חייב בסופו של דבר לשנות את אופיו של הנכס, ולהפוך אותו למעין נכס יוקרה. במידה וכל השיפוץ מתמקד בהעלאתו לסטנדרטים מקובלים, השיפוץ אמנם יעלה את ערך הנכס, אך כלל לא בטוח שהיקף עליית השווי שווה להיקף ההוצאה שנדרשה לשם כך. לעומת זאת, שיפוץ שהופך את הנכס לנכס מעוצב באופן יוצא דופן, יאפשר לבעל הנכס להציג את הנכס כנכס ייחודי שמציע ערך שלא מוצע על ידי נכסים דומים באזור, ובהמשך לכך גם לדרוש רמת מחיר גבוהה יותר ממחיר השוק. כאמור, לפני שמבצעים מהלך כזה של השבחת הנכס, חשוב להתייעץ עם מעצב פנים או אדריכל שיוכל להעריך את היקף ההוצאה הנדרשת, ועם שמאי שיוכל להעריך את עליית שווי הנכס כתוצאה מביצוע המהלך.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות