חפש ב:

מחירי הנדל"ן בבנימינה צפויים להתייצב

בנימינה זכתה בשנים האחרונות לחיזוק משמעותי בזכות אמצעי תחבורה נוחים יותר והדבר משך קהילה חזקה שהעלתה את המחירים. אך כעת מחירי הדירות חוזרים לממוצעים נוחים יותר.

צוות בנק נדל"ן|13.1.2016|12:20|2106 צפיות
בנימינה, הממוקמת בין זכרון יעקב לפרדס חנה, הפכה עם השנים למוקד משיכה לאוכלוסייה המבקשת להתרחק מהרעש של תל אביב והמשיך להחזיק בעבודותיהם. אותם תושבים חדשים, מחזיקים ברובם, במקצועות חופשיים ולכן מדובר באוכלוסייה עמידה אשר הובילה לעליית מחירים שכעת מתחילים להתייצב ופותחים את בנימינה לאפשרויות חדשות של פיתוח והתרחבות.

לפרויקט קדמת בנימינה באתר BankNadlan לחצו כאן



בנימינה חולקה בעקבות מסילת רכבת ישראל, לשני אגפים, המזרחי והמערבי. המתחם המזרחי הוא מפותח יותר ומאופיין בדירות צמודות קרקע על מגרשים יחסית גדולים, בשטחים של חצי דונם עד דונם, ובנחלות של 3-4 דונמים שבהן ניתן לבנות שלוש יחידות בשטח כולל של עד 440 מ"ר בנוי. ככל שפונים מערבה, דירות הקרקע נבנו על מגרשים יותר קטנים בגודל של כ-240 מ"ר.

לפרויקטים באזור השרון באתר BankNadkan לחצו כאן

בבנימינה יש גם מתחמים קטנים לבנייה רוויה. בצידה המערבי, קיימים שיכונים שנבנו בשנות ה-60, שמאכלסים 160 יחידות דיור בגודל ממוצע של 70 מ"ר, אך העירייה מקדמת היום תוכניות פינוי-בינוי כדי לפתח את המרכז הישן ולהקים בניינים גבוהים ומשודרגים. שכונת נחלת בנימינה מאופיינת גם היא בבנייה רוויה, אך כאן מדובר בבניינים חדשים יחסית, שנבנו לפני כ-12 שנה ומאכלסים דירות של 3-4 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן. נוסף לפיתוחים הללו, המועצה המקומית מקדמת הרחבה של היישוב הוותיק בעזרת הפשרה של קרקעות חקלאיות לטובת בנייה חדשה והזדמנות להשקעה זולה שתמשוך קהל נוסף.
זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אם לפני כמה שנים, בין בנימינה לזיכרון יעקוב היו פערים גדולים בשוק הדירות, הרי שעתה בנימינה היא מתחרה אמיתית למושבה והפער בין מחירי הדירות בין שני היישובים הללו מצטמצם. דירה חדשה מקבלן בגודל של 90 מ"ר, יכולה להימכר היום בכ-1.4 מיליון ש"ח. רק לשם השוואה, דירה שכזו הייתה נמכרת ב-2006 בכ-500 אלף ש"ח בלבד. במידה ואתם מחפשים קוטג'ים חדשים, או דירות גן בגדלים של 180  המחירים עומדים על כ-3 מיליון ש"ח כשבשנת 2006 המחירים עמדו על כמיליון וחצי ש"ח בלבד.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות