חפש ב:

סיפורה של הקרקע החקלאית

מדוע מחירי הקרקעות מייצרים הזדמנות טובה להשקעה ומה עליכם לדעת לפני שתרכשו קרקע שכזו?

צוות בנק נדל"ן|11.1.2016|15:22|1674 צפיות

לקרקע החקלאית יש יתרון מאוד ברור בשוק הנדל"ן. הפוטנציאל לייצר אקזיט מבטיח שמפתה משקיעים רבים. האקזיט המדובר מגיע באפשרות לתשואה שאי-אפשר לזכות מאף השקעה בדירה כלשהי שכן הרווחים בקרקעות מופשרות מכפילים עצמם פי כמה מתחילת הדרך. אך עד כמה שפוטנציאל התשואה אכן רווחי, צריך לדעת איזה פרויקט הוא בעל היכולת הטובה ביותר לזכות בהפשרה המיוחלת ואלה פרויקטים  יגררו גם לשנים ארוכות.

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה באתר BankNadlan לחצו כאן

תהליך הבדיקה
תחילה, עליכם להכיר את העומדים מאחורי הפרויקט המדובר. מיהי החברה שמשווקת את הפרויקט, מהו גודל השטח ולדעת לבקש אישוריעם לכך שאותה קרקע אכן נמצאת כבר בתהליכי הפשרה וכבר עברה כמה אישורים על מנת שתוכלו להרגיש בטוחים יותר שכן בניגוד לרכישת דירות, אין הגנה ע"י חוק מכר דירות ואין ערובה של לוח זמנים ברור וצפוי. 



שוק הנדל"ן אל מול שווקים אחרים
כמו-כן, על הרוכשים להכיר היטב את הפרויקט המדובר מפני שבשוק הקרקעות, ישנה אפשרות שהקרקע לא תופשר והרוכש יישאר עם שטח ריק וללא היכולת לקבל פיצוי על כך. לכן, לבדיקה המוקדמת יש חשיבות רבה. צריך להבין שבכל השקעה ישנה רמה של סיכון וכך גם בשוק הנדל"ן, אך לעומת שווקים אחרים, בהם אתם עלולים לאבד את כספכם בגלל הפתעות עולמיות לא צפויות, שוק הנדל"ן הוא יחסית קבועה ויציב וברוב המקרים, אפשר לזהות קרקע שסיכויי ההפשרה שלה לא גבוהים. 

לעמוד מגרשים וקרקעות באזור המרכז באתר BankNadlan לחצו כאן

מה אפשר לבנות על קרקע מופשרת
כשאתם בוחרים פרויקט עם אחוזי הפשרה גבוהים, עליכם לוודא לאיזו מטרה הקרקע מיועדת. האפשרויות מתחלקות בין בנייה צמודת קרקע, מבני ציבור, בתים משותפים ולפי ייעודים אלו, הוועדות בוחנות את אישורי הפרוייקט. את תוכניות האישורים שהתצקבלו ע"י וועדות התכנון תוכלו לקבל ממשרד הפנים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

תשלומים נוספים
מלבד לרכישת הקרקע, תאלצו לשלם גם מיסים ואגרות לפי חוקי מדינת ישראל. על קרקע שהופשרה תאלצו לשלם מיסי השבחה לפי הסכום ששילמתם על הדירה ובכל מקרה כדאי לכם להשתמש בשירותים של שמאי קרקעות או עו"ד ומתווכים עם יידע וניסיון מוכח בתחום הנדל"ן על מנת שתוכלו להיות כמה שיותר בטוחים בהוצאות שעליכם לשלם מבלי להיות מופתעים אח"כ.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות