חפש ב:

למה אפשר לצפות משנת 2016

שנה חדשה ותהיות ישנות. למה נוכל לצפות משנת 2016 והאם מחירי הדירות עלולים להפתיע אותנו ולרדת?

צוות בנק נדל"ן|7.1.2016|16:14|2327 צפיות

שוק הנדל"ן הישראלי אכן נמצא היום במשבר. אבל תהיה חדשה שעולה לאוויר שואלת האם התושבים רוצים שהמחירי הדיור ירדו? כיום אזרחים רבים קונים דירות ולמעשה לאף בעלי נכס כלשהו, בין אם זה דירה בבעלותו או חברה שמחזיקה נכסים רבים, אין רצון בירידת מחירים. מעבר לרצון להרוויח כסף שחלק יגדירו כחמדנות, ישנם משפחות צעירות שרכשו בהווה דירה חדשה וכעת אם מחירי הדירות ירדו, הם עלולים לעמוד מול אופציה שהדירה בבעלותם תאבד מהשווי שאותו הם השקיעו כך שהם יאבדו כסף רב.

לעמוד דירות חדשות בקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן


רוצים עוד מזה!

מה עתידה של התוכנית למשתכן?
נכון שאנשי האוצר רוצים לתת את ההרגשה שעוד רגע מחירי הדירות יצנחו ב- 20%-30%, אבל מי שמכיר את השוק יודע עם כל הכוונות הטובות, זה לא עומד לקרות בקרוב. היזמים שמשקיעים במכרזים ובתכניות ובסופו של דבר גם זוכים לבנות את הפרויקט, יעשו זאת רק לאחר כשנה פלוס\מינוס. ז"א שהדירות יעמדו מוכנות לכניסה רק בעוד כשנתיים לפחות. מה שאומר שבעתיד הקרוב, מלאי הדירות לא עומד להשתנות ואיתו ההשפעה האמיתית על מחירי הדירות (שמושפעים בעיקר מההיצע) לא תראה בקרוב.

לעמוד דירות ומגרשים למכירה באתר BankNadlan לחצו כאן

איפה הכי כדאי להשקיע?
הסיפור של הדרום כבר מוכר לרוב הישראלים, אך חשוב להבין שעדיין לא מאוחר להשקיע בפרויקטים בדרום שצפוי לראות עוד הרבה עליות מחירים. באר שבע, דימונה, ירוחם וערד עומדות אל מול שנים של התפתחות כלכלית ואליהם יצטרפו יישובים חדשים ביוזמתו שר הבינוי והשיכון, גלנט. אך כשמדברים על הדרום יש עוד עיר אחת חשובה מאוד. תל אביב. כן, בירת המרכז אכן לא ממוקמת בדרום הארץ אך היא זוכה לדרום משלה, ובדרום ת"א מתפתח שוק נדל"ן עצמאי והאזור שעד לא מזמן נחשב ככושל, זוכה לעדנה מחודשת כשצצים בו עוד ועוד פרויקטים המחדשים את האזור ומספקים הזדמנות נדל"נית בעיר שכבר נדמה שאין איך למצוא בה פנינות נדל"ן.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מגמת העסקאות
אם ננתח את מגמת העסקאות במדינה, נראה שיש אזורים שאחוזי המכירה של הדירות החדשות עבר בהרבה את הממוצע הארצי. לדוגמה באשקלון, 50% מהדירות שנמכרו ב-2015 היו דירות חדשות, והממוצע הארצי עומד על 25%. הנתון הזה מראה על מגמת ביקושים שעולה. לעומת הפרויקטים של הדירות, פרויקטים לגבי קרקעות מתפתחים גם הם, אך חשוב להבין מי עומד מאחורי הקרקע ובאיזה תהליך אישורים היא נמצאת.



אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות