חפש ב:

שינויים בתעריפי הארנונה

ממשלת ישראל אישר הוזלה בתשלומי הארנונה בעשרה יישובים ומנגד אישרה העלאה של הארנונה ב-12 יישובים וערים אחרות.

צוות בנק נדל"ן|7.1.2016|12:4|1794 צפיות
ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתוקף תפקידו גם כשר הפנים, ושר האוצר משה כחלון, אישרו את הוזלת מחירי הארנונה ב- 10 רשויות, לאחר שב-23 רשויות הועברה בקשה להורדת מחירי הארנונה לקראת שנת 2016. מנגד, 48 רשויות דרשו לייקר את הארנונה במחוזותן אך וועדת השרים אישרה את העלאה המחירים רק ל-12 רשויות.

לעמוד מחירון דירות באתר Banknadlan לחצו כאן

בתקופה האחרונה התקיימו הפגנות באזורים שונים ברחבי הארץ, כשהמפגינים מבקשים לא להעלות את הארנונה ברשויות השונות. המפגינים הרבים טענו שהארנונה  יקרה גם כך ואין סיבה להעמיס על משלם המיסים העלאה נוספת. לאחר המחאה, שר הפנים המתפטר, סילבן שלום הודיעה שהארנונה לא תעלה בשנת 2016 משום שאזרחי ישראל לא צריכים עוד העלאת מיסים למרות הפניות הרבות שרשויות מקומיות להעלאה חריגה.
זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אילו יישובים זכו להוזלת הארנונה?
תושבי היישובים שזכו להוזלה במחירי הארנונה למגורים הם: ), כפר אז"ר, שתושביה זכו לירידה של 18.4% בתשלומי הארנונה, תושבי גבעתיים ורמת גן, שיסתפקו כרגע רק בירידת שיעור של 1.27%, תושבי חריש, עם ירידה חדה של 12.2%, בעיקר בזכות השקעת המדינה. אליהם מצטרפים תושבי העיר נתניה - 2%, תושבי לב השרון - 1.25% ותושבי מעלות תרשיחא שזוכים להוזלה של 2.8%.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר Banknadlan לחצו כאן

אילו יישובים זכו להעלאת הארנונה?
מתוך 48 הרשויות שביקשו העלאה במחירי ארנונה, היישובים בהם נרשמה עלייה במחירי ארנונה הם: ביתר עילית ב-6.15%, בנימינה ב-6%, בני ברק ב-3%-6%, בית שמש ונתיבות ב-5%, שדרות ב-6% ומצפה רמון ב-3%. לטובת הציבור, החוק הישראלי קובע שאחוז המקסימום להעלאת הארנונה הוא 7.5%. בשנת 2016, לא תהיה רשות שתקבל העלאה מקסימאלית לתשלומי הארנונה. 
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות