חפש ב:

נדל"ן גרמני : מדוע משקיעים קונים אותו עכשיו

גרמניה עשויה בקרוב להתחרות בלונדון בזירת הנדל"ן הבינלאומית. אנליסטים מצאו כי משקיעים גדולים, ובמיוחד אמידים, מתעניינים יותר ויותר בערים כמו ברלין ומינכן, שראו גידול ניכר בפעילות בשנה שעברה.

אורון איצקוביץ'|30.12.2015|13:57|4109 צפיות

גרמניה כבר מזמן הפכה לכוכב העולה של הנדל"ן אירופאי וכעת נראה כי סוף סוף המשקיעים שמים לב. המשקיעים מאירופה, במיוחד אלה מדרום אירופה, עדיין נמשכים ללונדון, אבל גם פונים לגרמניה.  אם אתם מחפשים מקלט בטוח במקרה של פירוק גוש האירו, לונדון וגרמניה משחקים תפקיד דומה. הסיבה לעלייה החדה הפתאומית שלהם בעניין היא פשוט. במהלך החודשים האחרונים 12 עד 24, הכלכלה הגרמנית הפכה הרבה יותר חזקה בהשוואה לשאר אירופה.

לפרויקט MHR-1 נדלן מסחרי בגרמניה באתר Banknadlan לחצו כאן


משתלטים על אירופה, אבל הפעם בדרכי שלום ובעזרת הכלכלה.

למרות שמספר גדול יותר של אנשים גבוהים במיוחד אמידים גר בפרנקפורט מאשר במקומות אחרים בגרמניה, ולמרות שהעיר חשובה יותר לעולם של עשיר יותר מכל אחרים בארץ, משקיעים אמיתיים זרים מראים תיאבון גדול יותר למינכן וברלין. ההון הגרמני מראה עלייה של 9% בערכי הנדל"ן יוקרתיים. מינכן אחריו עם עלייה של 8%, ואילו פרנקפורט הייתה במקום שלישי על 7.5%. לפני חמש שנים, התחרות של לונדון הייתה פריז, אבל זה כבר לא המקרה.

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר Banknadlan לחצו כאן

לעומת זאת, מדינות גוש האירו אחרות ראו תחיית נדל"ן כדי להתחרות בגרמניה. מקומות כמו דבלין, מדריד וברצלונה פועלים נכון. יש אלמנט של ריבאונד אבל גם שיפורים כלכליים, במיוחד באירלנד, שנותנים לאנשים ביטחון להשקיע בשווקים אלו. בפרט, חלק מהמדינות אלה נהנים ממדיניות זהב ומתן היתר תושב למשקיעים שקונים נדל"ן מעל סף ערך ספציפי. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
גרמניה מושכת ישראלים >>
יוגב, 04/01/2016 17:31
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות