חפש ב:

כיצד משביחים נכסי נדלן

קיימות שיטות שונות להשבחת נכסים אשר יעזרו להעלאות את ערכם, או לפחות לשמר אותו. בכבתה הבאה נעזור לכם להכיר כיצד תוכלו לפתח את הנכס שבבעלותכם.

אורון איצקוביץ'|30.12.2015|11:38|3185 צפיות

כאשר אתם רוכשים נכס כלשהו, אין זה אומר שכאן הסתיימה כל פעולה מצדכם ומעתה אתם יכולים לשבת ולספור את הכסף. עליכם לוודא שהנכס שומר על איכותו וכמובן באפשרותכם לשבח את הנכס על מנת שערכו יעלה ותוכלו לייצר ממנו הכנסה גבוהה יותר. לשם כך ישנן כמה שיטות שונות להשבחת נכסים.

לעמוד חברות בנייה באתר Banknadlan לחצו כאן

השבחה אקטיבית
השבחה אקטיבית מתחלקת לשני חלקים - שיפוץ נכס שמצבו הפיסי טעון שיפור, שיפורים בתשתית או הרחבה\הגדלה של הנכס ע"י הוספת קומה וכו'.



השבחה סבילה 
השבחה סבילה הינה אי-נקיטת פעולה והמתנה לשוק הנדל"ן שיהיה האפקט הפעיל והמשפיע בערכו של הנכס. שוק הנדל"ן הישראלי פועל לטובתם של בעלי הנכסים שכן חוסר הדירות יוצר מצב קבוע שמעלה את מחירי הנכסים בכיוון קיצוני.

לעמוד מחירון דירות באתר Banknadlan לחצו כאן

מיגון וחיזוק הבניין
פרויקט תמ"א 38  הוא הדוגמא הטובה ביותר להשבחת נכס ע"י חיזוק המבנה לנזקי רעידות אדמה. ברוב הפרויקטים הדיירים זוכים לטיפול מקיף הכולל הוספת מעלית, שטח נוסף לכל אחת מן הדירות ע"י מרפסת, שטח אחסון וכו'.  פרויקט פינוי בינוי הוא עוד אופציה להריסת מבנה קיים על מנת לבנות מבנה חדש יותר אשר תנאיו משופרים.



תכנון מפורט להשבחת נכס
תכנון מפורט להשבחת נכס כולל חישובים מפורטים של ההוצאות הצפויות, לוח הזמנים, התנהלות מול הגורמים המוניציפאליים כמו וועדות תכנון ובנייה מקומיות וכדומה, וחישוב העיכובים או מכשולים פוטנציאלים אשר עלולים להגיע מכיוון זה.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר Banknadlan לחצו כאן

השבחת נכסים כהשקעה אסטרטגית
כיום ישנן חברות רבות אשר מסוגלות לבחון נכסים שונים ולהעריך האם אותם ערכם של אותם נכסים יעלה וישתלם לעומת מחיר השיפוץ והשדרוג שישקיעו בקניית ושיפוץ הנכס. אותן חברות פועלות ע"י רכישת מבנים ישנים, שיפוץ הנכסים ומכירתם לאחר מכן.

התייעצות עם אדריכל/ית
שדרוגו של נכס קיים יכול לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים, החל מסגירת מרפסת להוספת חדר ועד להוספתה של יחידה שלמה אל הבית הקיים.
בשיפורים ושדרוגים שכאלו, מומלץ לפנות למשרד אדריכלים המתמחה בתחום, ואשר יוכל ללוות אתכם משלב האיפיון והתכנון הראשוני, דרך שלב התכניות ועד לרישוי ולליווי הפרויקט הלכה למעשה.
במקרים בהם מדובר בבתים פרטיים אף מומלץ לבחון ייעוץ מטעם משרדים המתמחים באופן פרטני באדריכלות לבתים פרטיים.



אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות