חפש ב:

שאלות שרציתם לשאול

שוק הנדל"ן הוא תחום מעניין שכדאי מאוד להבין בו. הוא מתפתח ומשתנה, מייצר תשואות ובסופו של דבר, כל הסיפור הזה נוגע לכסף של כולם. בכתבה הבאה ננסה לעזור לכם להכיר את שוק הנדל"ן קצת יותר טוב.

אורון איצקוביץ'|29.12.2015|17:46|3430 צפיות

מהי דירה להשקעה והאם זה משתלם?
עליית מחירי הנדל"ן מכריחה את רובינו להתמודד עם מציאות חדשה בתחום הכלכלי המשפחתי. כשאזרחים רבים חשים את שהם מבזבזים את כספם על השכרת דירות כשלאחרי זה, יאלצו לשלם שוב, סכום עצום על דירה חדשה. לכן, רובם פונים בניסיון לפצות על ההפסד בהשקעה אשר תספק אילו רווחים עם הזמן. ישנם שני נתיבי השקעה עיקריים: הנתיב הראשון הוא בעצם פנייה לרווח מיידי כשפועלים לרכוש דירה "על הנייר" ולמכור אותה כשהבניה הסתיימה. הנתיב השני הוא השקעה סולידית. רכישת נכס ושימוש בו לצורך השכרה ליצירת רווח ארוך טווח. כשמחפשים דירה שכזו צריך להסתכל על כמה מאפיינים כמו אזור ההשקעה, הפוטנציאל הטמון בעיר או השכונה, ביקוש, סוג אוכלוסייה ורמה סוציואקונומית. חשוב לבצע סקר תשואה ולבדוק מהי התשואה המוערכת שנקבל ביחס למחיר הרכישה.

לעמוד מגרשים וקרקעות באתר Banknadlan לחצו כאן


הגיע הזמן להתחיל ללמוד

מהם האפשרויות של רוב הזוגות הצעירים בעלי ממון של 1.2 מיליון ש"ח?
כיום, אפשרויות הרכישה שעומדות מול הזוגות הצעירים, הן רכישת דירה בערי הפריפריה, רכישה במחירי השקה בעת תחילת שיווק הפרויקט, המוכר כרכישה "על הנייר", רכישה דרך קבוצות, או הצטרפות לפרויקט מחיר למשתכן של משרד האוצר.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר Banknadlan לחצו כאן

מה זה מחיר למשתכן?
פרויקט מחיר למשתכן מציע את הרעיון לרכוש דירה ב-20% פחות ממחיר השוק האזורי. במסגרת התוכנית מוצעות דירות, באזורים מסוימים בארץ במחיר של כ- 200 אלף ₪ פחות ממחיר השוק. התוכנית, שכבר יצאה לפועל מציעה כבר השנה בין 70 אלף ל-100 אלף יחידות בשנה הקרובה. כדי להצטרף למאושרים שזוכים להיות חלק מהתוכנית, עליכם להוכיח שאתם זוגות נשואים או ידועים בציבור, רווקים, גרושים או אלמנים מעל גיל 35, הורה עצמאי (חד-הורי) עם ילד אחד לפחות ונכים בני 21 ומעלה. כמו-כן החוזה מחייב מגורים של לפחות 5 שנים מצד הרוכשים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

עורך דין מהקבלן או עורך דין פרטי?
היתרון המשמעותי בהעסקת עו"ד מטעמכם הוא הלויאליות. עו"ד שתירכשו את שירותיו ישמור על האינטרסים שלכם בחוזה ויגן על זכויותיכם בנכס שירשם על שמכם בטאב. הוא ידאג לבדוק כי קיימת בעלות על הקרקע מצד חברת הבנייה או מצד הקבלן, שאין חריגות בנייה ובעצם יחסוך מכם חיפוש אחר מידע שאתם אולי לא יודעים שצריך להכיר. כיום החוק דורש שהעמלה על שכרו של העו"ד יהיה עד 5000 ש"ח.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות