חפש ב:

המדריך למשקיע המתחיל

החלטתם להשקיע בנדל"ן. נהדר. בכתבה הזו נסביר לכם מדוע עליכם לשים לב להשקעות בתפוח הגדול ומדוע גם ההשקעות הללו פונות לא רק לאלפיון העליון.

אורון איצקוביץ'|29.12.2015|15:25|3308 צפיות

מדוע ניו-יורק

מנהטן היא השוק היקר ביותר, היציב ביותר והמוכר ביותר בארה"ב. דו"ח העושר האחרון מדרג את מנהטן כשוק הנדל"ן המוביל בעולם בזכות סביבה כלכלית, אקלים פוליטי, ידע ואיכות החיים. בעולם, מנהטן הוא מציאה בהשוואה לערים כמו לונדון, פריז, הונג קונג.

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר Banknadlan לחצו כאן

איזה סוג של תכונות פופולריות בקרב קונים בינלאומיים / חוץ?

ישנם שני סוגים של דירות - דירות וקואופרטיבים. ההמלצה היא על דירות בגלל ערך והשקעה גבוהים יותר. בבנייני קו-אופ נאלצים להגביל את היכולת לשכור ולבצע שיפוצים. הפעולה זו מפחיתה את האטרקטיביות שלהם כנכס להשקעה. התהליך של רכישת קו-אופ כפוף לאישור דירקטוריון שמאריך את תהליך הקנייה. יתר על כן, לוח קו-אופ יכול אפילו לדחות קונה.



מימון לקונים בינלאומיים / זרים

מימון ממלווה בארה"ב- אפשרות זו מסודרת בקלות באמצעות בנק בארה"ב הדרישה הוא בדרך כלל 40 אחוזים מקדמה (60% הלוואה לערך). כמו כן, הקונה צריך להראות נכסים נזילים שמבוסס בדרך כלל על מספר רב של התשלומים החודשיים. מימון ממדינת הבית: מתייחס למקבל משכנתא בינלאומית ממדינת הבית של המשקיע. מכאן מנקודת המבט של ארה"ב, עסקה במזומן. ההבדל העיקרי הוא חיסכון במס המשכנתא ועמלות בנקים שונים. אבל כמובן, ייתכן שיש עמלות נוספות הקשורים לבנק המממן.

לפרויקט CRP השקעות מניבות בניו-יורק באתר Banknadlan לחצו כאן

עלויות עסקה

עבור הקונה, עלויות עסקה הן כ 5-6 אחוזים מסכום ההלוואה. הערכה זו כוללת מס אחוזה, מס משכנתא, ביטוח כותרת, שכר טרחת עורך דין, רישום מסים והוצאות מנהליות אחרות. עבור המוכר, עלויות עסקה הן כ -8% ממחיר המכירה וזה מונע על ידי מסי עמלת ברוקר והעברה.



מס נכס

אלה באים לידי ביטוי כהוצאה חודשית עם כל דירה ושילמו הרבעונים. עבור נכסים ללא הפחתת מס, המס הזה הוא בערך אחוז מהמחיר בשנה.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של Banknadlan

האם צריך להשתמש ביותר מסוכן אחד?

באמצעות הסכם סחר הנדל"ן של מועצת הנדל"ן של ניו יורק, לכל הסוכנים בניו יורק יש גישה לאותם רישומים. לכן אין צורך בעבודה מול סוכני נדלן רבים. הציפיות הנהוגות הן שסוכן נדלן אחד יוכל להשקיע בלקוח שלו לזהות את הנכס המתאים, ובתמורה ישנה צפייה לנאמנות הלקוח.



האם הקונה צריך להיות בניו יורק לסגירה?

זה תלוי בבנק שמספק את המשכנתא. בדרך כלל, הקונה יכול להקצות ייפוי כוח (POA) לנציג בניו יורק, ולכן לא צריך להיות בניו יורק לסגירה. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות