חפש ב:

חריש. הזדמנות שלא תחזור

העיר החדשה המוקמת בישראל מציעה מגוון דירות לציבור הרחב במחירים אשר מייצרים נהירה של אזרחים לרכשו שם את דירת חלומותיהם במחירי שמזכירים את שנות ה-90. על החזרה הזמנית לשפיות בכתבה הבאה:

אורון איצקוביץ'|23.12.2015|13:49|1979 צפיות

מאז הקמת מודיעין בשנות התשעים, עדיין לא הוקמה בישראל כפי שמוקמת חריש, אמנם קיים במקום היישוב חריש, שמאכלס כ־1,000 תושבים, אך זה צפוי להיבלע בעיר החדשה. תנאי המכרזים בעיר, הביאו לכך שהחלקות נמכרו במחירים קרובים מאוד למינימום ובעקבות כך, נסגרו בהצלחה מכרזים של רשות מקרקעי ישראל לשיווק כ-2,500 דירות בשכונת המגף בעיר, מתוך 12 מתחמים אשר שווקו בהצלחה ועשרה הכוללים זכויות לבניית 2,300 דירות.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר Banknadlan לחצו כאן



לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה באתר Banknadlan לחצו כאן

חבלי הלידה של המחיר למשתכן
עד כה המדינה שיווקה 2,300 יחידות דיור בחריש, כשתנאי המכרז אפשרו לחברות להתמודד על כמה מתחמים, אך לזכות רק במתחם אחד כדי לשמר את התחרותיות בשלב שיווק הדירות. אך המכרז בחריש מדגים את אחת הבעיות המהותיות בתוכנית מחיר למשתכן שמקדם שר האוצר כחלון. במסגרת התוכנית תעניק המדינה ליזמים הנחה של עד 60% במחירי הקרקעות, וזאת במטרה לדרוש מהם להתחייב על מחיר דירה סופי לצרכן שיהיה נמוך ממחירי השוק. אבל תנאי המכרז הובילו לכך שחלקות רבות נמכרו במחירים קרובים מאוד למינימום וההנחה על מחירי הדירות אינה משמעותית.

קבוצות החרדים הוחלפו במשקיעים
חריש כידוע, קיבלה תעדוף לחברה החרדית ולכן שיעור שטחי הציבור בה גדול מהמקובל, אך מאז הובהר כי העיר תיועד לאוכלוסייה הכללית ובוצעו שינויים בתכנון. למרות זאת, כרגע לא ידוע על שינויים גדולים ועדיין צפויים תושביה ליהנות מתכנון מרווח יותר. עם זאת, אופייה של העיר והרכב דייריה עדיין מצויים בסימן שאלה על רקע שיעורם הגבוה של המשקיעים מקרב רוכשי הדירות בה, המוערך ב־30%.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של Banknadlan 

לסיכום, השלמת התוכנית לעיר תכלול כ12,000 דירות עבור כ-60,000 תושבים עד לסוף שנת 2018, ובימים אלה נערכת הוועדה המיוחדת לאישור תוכנית בנייה ל־2,000 יחידות דיור נוספות. וכיום דירת 4 חדרים חדשה נמכרת ב־915 אלף שקל בממוצע, דירת 5 חדרים חדשה נמכרת ב־1.056 מיליון שקל. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות