חפש ב:

ההשקעה בחריש צוברת תאוצה

העיר העתידית, שמונה היום רק 300 משפחות, ממשיכה בתאוצת הבנייה ומביטה אל עבר העתיד התכנון לשכן בה כ-100 אלף איש.

אורון איצקוביץ'|23.12.2015|13:43|1563 צפיות

שבע שנים עברו מאז הכרזת הקמתה של חריש ואתמול, הצביעו בממשלה על ההצעה לתחזק את קידום העיר בכמיליארד שקלים חדשים והפיכת היישוב לעיר שתמנה עד 100 אלף תושבים בעוד כעשר שנים. תוכנית הפיתוח מסבירה שבשנים הקרובות יקצו משרדי הממשלה תזרימים רבים על מנת להיערך לקליטת אלפי המשפחות שכבר רכשו דירות וצפויות להתגורר בו, כבר בשנת 2016.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר Banknadlan לחצו כאן

נתוני התוכנית ודרכי הפעולה
הנתונים הרשמיים מספרים שכבר שווקו בחריש 9,000 דירות חדשות אשר נמצאות בשלבי בנייה וכ-2,000 דירות נוספות ישווקו במסגרת "מחיר למשתכן". לוחות הזמנים שפורסמו מראות שבשלב הראשון, ייבנו בעיר כ-12,000 דירות חדשות ולאחר מכן, תוך כעשור, העיר תורחב לכ-24 אלף דירות שיאכלסו כ-100 אלף תושבים.


זוכה לתאוצת בניה. חריש

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעות באתר Banknadlan לחצו כאן

כבישים ותשתיות
חריש נמצאת לי מחלף עירון על כביש 6, וסמוכה לכביש הרוחב 65, אך למרות התכנון לבניית אלפי יחידות דיור, אין לעיר החדשה חיבור לכבישים וההחלטה אינה מתייחסת לנושא. ממשרד השיכון נמסר כי ההחלטה כוללת הרחבות תחבורתיות על כביש 65 ועל כביש 444, המקשרות בין חריש לכביש 6. במהלך הדיון הנחה ראש הממשלה לקדם את נושא חיבורה הישיר של חריש לכביש 6 דרך מחלף עירון.

ומה לגבי מקומות עבודה?
במסגרת ההחלטה הוחלט שמשרד הבינוי והשיכון יקצה 130 מליון ש"ח לקידום תכניות בנייה לתעשייה מסחר ותעסוקה, טיפול במרכז היישוב הוותיק בעיר תחזוקת תשתיות, ותגבור מוסדות הציבור בעיר. עוד הוחלט על הקמת שירותים קהילתיים (תחנות משטרה, כיבוי אש והצלה וכו'), 400 כיתות ומעונות.

הצטרפו לפייסבוק של Banknadlan

לסיכום, הצעת ההחלטה החדשה כוללת גם, בין השאר את הרחבת גבולות העיר לצד הסבר כי כיום אין מקרה אחר שבו יישוב קהילתי קטן מוגדל במהירות ליישוב עירוני גדול. בהחלטה נכתב כי המועצה המקומית אינה מסוגלת להתמודד נכון עם הגידול הדרמטי הצפוי במספר התושבים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות