חפש ב:

ראשון לציון. העיר שאינה מפסיקה לגדול

במהלך 60 השנים האחרונות גדלה העיר ראשון לציון במספר תושביה ל-240,000 תושבים. רק כדי להבין את גודל הפיתוח, כשהוכרזה ראשון לציון כעיר, מספר תושביה עמד על 18 אלף תושבים. גידול של 220 אלף תושבים.

אורון איצקוביץ'|22.12.2015|15:5|2518 צפיות

פעם מושבה חקלאית
ראשון לציון החלה את קיומה כמושבה ציונית, וכיום הפכה לעיר הרביעית בגודלה. בתור אחת התופעות המעניינות בקרב ערי ישראל, העיר המציעה מגוון תחומי תעסוקה ומתאימה באופיה לכל שכבות באוכלוסייה. בשנים האחרונות העיר הפכה למעין טייקון נדל"ני שכן צצים בה פרויקטים חדשים בתחום העסקי והמגורים ללא הפסקה בדרכה לשבור שיאי בנייה חדשים.

לפרויקט מגדלי נים בראשון לציון לחצו כאן


פרויקט מגדלי נים בראשון לציון

נדל״ן
בתור אחת הערים המתפתחות ביותר בשנים האחרונות. שטח העיר ממשיך לגדול כל שנה כשמספר התושבים גדל בעשרות אחוזים אבל היא עדיין מאופיינת באוכלוסיית תושבים צעירה. אך עם זאת אנו עדים למגמה של התבגרות האוכלוסייה בשנים האחרונות. העיר מחולקת לשלושה. לפי נתוני העירייה, 75% מתושביה מתגוררים בדירה משלהם. המחיר הממוצע לדירה חדשה בעיר עומד היום על 1.5 מיליון ש״ח ומדי שנה ערך הנדל״ן בעיר עולה ב-3%. השכונה היקרה בעיר נקראית ״שער הים" ומחירי דירות חדשות בשכונה מגיעים עד 3.2 מיליון ש״ח.

לעמוד הפרויקטים בראשון לציון באתר Banknadlan לחצו כאן

תחבורה
לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, לחצי מתושבי העיר יש רכב פרטי. העיר מלאה בכבישים ובמידה מסוימת היא מתוכננת כעיר פרברית אך המצב הנוכחי גורם לכך שרוב התושבים בעיר נאלצים להשתמש בתחבורה כדי שיוכלו להתנהל בעיר בחופשיות משום שהאזורים בעיר מרוחקים אחד מהשני. 

לעמוד פרויקט קרקע להשקעה בראשון לציון של חברת רילטי לחצו כאן


קרקע להשקעה בראשון לציון של חברת רילטי

העתיד
כיום, ראשון זו עיר עם מלאי קניונים ואזורי מסחר, הזוכה לתנופת פיתוח מאסיבית, אוכלוסייה צעירה ואיכותית. לפי תכנית המתאר החדשה של העיר, בשנת 2030 היא תגדל בשליש ותהפוך להיות חלק בלתי נפרד ממטרופולין תל אביב, אך נכון להיום פרויקט הרכבת הקלה אינו מתוכנן לעבור בה. בכל מקרה יש למה לצפות מהמושב הוותיקה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות