חפש ב:

קבלן או חברת בניה? מי עדיף?

שוק הנדל"ן הישראלי מלא בקבלנים וחברות בניה, עד שלפעמים נראה שיש יותר חברות שמוכרות נדל"ן מאשר נכסים לקנות. אז במידה ואתם מחפשים לקנות דירה חדשה, בכתבה הבאה ננסה לעזור לכם להחליט מה עדיף?

אורון איצקוביץ'|22.12.2015|12:41|4507 צפיות

כמו שציינו מעל, יש במדינתנו הקטנה, מספקי חברות בניה או קבלנים לשמוע מהם על פרויקטים חדשים שמתוכננים בישראל. רכישת דירה מקבלנים קטנים ולא מוכרים יכולה להיות זולה יותר אל מול רכישת דירה מחברת בניה גדולה ומפורסמת, אך מצד שני, חברה שכזו מבטיחה פחות סיכונים.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר Banknadlan לחצו כאן



רכישת דירה מקבלן
היתרון העיקרי של רכישת דירה מקבלן הוא המחיר. בדרך כלל, כשרוכשים דירה ישירות מהקבלן, המחיר הוא נמוך יותר מהסיבה הפשוטה שרוכשים דירה שהיא "על הנייר" בלבד. מגוון הדירות אותם מוכרים קבלנים קטנים הוא גדול מאוד ולעיתים, ההתנהלות מול הקבלן הקטן יכולה להיות מהירה ויעילה מאוד. אך צריך לזכור שהמחיר הנוח כאשר הרכישה היא בשלב התחלתי מאוד של הבנייה או אפילו בשלבי התכנון.

לעמוד חברות בניה באתר Banknadlan לחצו כאן

בדיקות אודות הקבלן
מעבר לכך חשוב לשים לב לכמה דברים: צריך לבצע בדיקה מקיפה על הרקע של הקבלן, מה הניסיון שלו, האם השטח אכן בבעלותו והאם יש לו את כל האישורים הנדרשים. לרוב, תגלו מהר מאוד את פרטיו של הקבלן ולאחר מכן תוכלו להמשיך עם העסקה במהירות. במידה ותמצאו בעיות או דבר מה חשוד, כדאי להתרחק מהקבלן ולחפש אופציה אחרת.



רכישת דירה ישירות מחברות בניה
לרכישת דירה מחברת בניה יש כמה יתרונות חשובים כמו רמת וודאות גבוהה, אמינות וכו', אך חשוב לציין שכאשר רוכשים דירה ישירות מחברת הבניה, יש גם לא מעט בירורים הנחוץ לבצע. בדקו של הרקע וההיסטורי של החברה, היכן היא בונה, אילו סוגי פרויקטים היא יוזמת, ובקשו לשוחח עם לקוחות קודמים. אין ספק אם המדובר בחברת בניה בסדר גודל גדול או אפילו בינוני, רמת הסיכון יורדת, מכיוון שהסיכויים שתפשוט את הרגל הם קטנים למדי. אך בכל זאת, מומלץ לבצע את כל הבדיקות המקיפות ולשמוע להמלצות ועל ניסיון עבר של אחרים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות