חפש ב:

כפר תבור, הזדמנות נדל"נית

כפר תבור, הנמצא בעשירייה הפותחת של היישובים החזקים בארץ, מתרחב ועכשיו יש לכם הזדמנות להשקיע בזכות לבניה שיכולה לשנות את כלכלת חייכם.

אורון איצקוביץ'|17.12.2015|14:31|2968 צפיות

חישובו של היישוב
מדד החברה-כלכלה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בחן כ-200 עיריות ומועצות מקומיות, ומיקם את כפר תבור ברשימה של עשרת היישובים הטובים למחייה בישראל. הסיווג נקבע על סמך פרמטרים חברתיים-כלכליים, רמת מינוע, אחוז כלי רכב חדשים, בהם הכנסה ממוצעת לנפש, אחוז סטודנטים, זכאים לתעודות בגרות, רמת אבטלה ועוד. 


כפר תבור
רוב הנכסים בכפר תבור, הם נכסים של אזרחים פרטיים, הרשומים בטאבו, אך קיימים גם שטחים חקלאיים של מינהל מקרקעי ישראל, בעיקר בשכונות החדשות שנמצאות בצפון היישוב. הבנייה בכפר היא בנייה צמודת קרקע וגודלם הממוצע של שטחי המגרשים במקום מתחילים ב-270 מ"ר, בעיקר בשכונות החדשות, ועד למגרשים גדולים של דונם ויותר, בעיקר באזור היותר וותיק של הכפר.


שוק הנדל"ן בכפר תבור
הפרויקט הוא מסוג ההזדמנויות שאתם לא רוצים להחמיץ שכן נוצרה הזדמנות לרכוש קרקעות וזכויות לבניה עם פוטנציאל השבחה גדול מאוד. המושבה הקטנה, שהקים הברון רוטשילד, שוכנת באזור גלילי מרהיב למרגלות הר תבור ונחשבת ליישוב קסום ואיכותי ביותר, אשר זכה לציון 9 מתוך 10 במדד החברתי-כלכלי בישראל.



המספרים שהופכים את הפרויקט להשקעה טובה
הקרקעות, נמצאות בקרבה של 400 מטרים לקו בו מתבצעת כיום בנייה בשטחים שכבר הופשרו. מחיר הקרקע, שבינתיים ממשיך לעלות, עתיד לזנק עם שינוי הייעוד והפשרת הקרקע. המגרשים החקלאיים הסמוכים, שהופשרו לאחרונה, נמכרים כיום במאות אלפי שקלים ועד ליותר ממיליון ש"ח. כרגע, הקרקעות המוצעות למכירה, נמכרות ב- 88,000 ₪ משום שהפרויקט נמצא בראשית דרכו. אך זו ההזדמות שלא קיימת להרבה זמן משום שהרווח העתידי האפשרי יעבור את סכום ההשקעה במאות האחוזים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות