חפש ב:

רמות הסיכון של השקעות הנדל"ן

השקעות נדל"ן נדמות לרובינו כהשקעה בטוחה שכן מדובר בנכס שתמיד יהיה קיים, גם אם מחירו יירד. אך גם בשוק זה תוכלו למצוא פרויקטים ולדעת להבדיל בין פרויקט בטוח לפחות בטוח.

אורון איצקוביץ'|17.12.2015|12:49|3638 צפיות

 

 

השקעות נדל"ן מהוות מוקד משיכה עבור הרבה מאוד אנשים שכן שוק הנדל"ן הוא משווקים היציבים האטרקטיביים בהם ניתן להשקיע, מה שגורם לאנשים להניח שהם משקיעים באופן שקול ונבון יותר כאשר הם משקיעים בנכס מוחשי וממשי, בניגוד למגוון הנכסים הוירטואליים הקיימים בעולם הפיננסיים. אך למרות שניתן לומר כי ההשקעה בנכסי נדל"ן, היא בטוחה יחסית, צריך להבין כי גם בתוך תחום זה ניתן למצוא מגוון רחב של אפיקי השקעה, חלקם בטוחים וחלקם לא. אז נשאלת השאלה איך ניתן לזהות את רמות הסיכון.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר Banknadlan לחצו כאן

 

לעמוד נדל"ן עסקי באתר Banknadlan לחצו כאן

היכרות עם שוק הנדל"ן
כדי להבין מהם המאפיינים הכלליים בשוק, כדאי להקדיש פרק זמן ולקרוא עיתונות כלכלית, להתעניין במדורי הנדל"ן ברחבי רשת האינטרנט, בעיתונים ולחפש חומר כללי על עולם הנדל"ן. כמו כן, אל תפחדו להשקיע בקורס לימודים השייך לעולם הנדל"ן.א ין תחליף אמיתי להכרה של המושגים הנפוצים של התחום, כמו גם ההבנה בסיסית של הכוחות בשוק.

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה באתר Banknadlan לחצו כאן

ניתוחים ממוקדים
לאחר שתערכו היכרות כללית טובה עם שוק הנדל"ן במדינה בה אתם רוצים להשקיע, בצעו ניתוח פרטני וסקר שוק של ההשקעה המסוימת. חשוב שתזכרו שכל ניתוח והערכת סיכונים הינם השערות ותחזיות בלבד. לעולם לא תוכלו להסתמך עליהם בעיוורון, במיוחד כאשר אתם שחקנים חדשים בתחום, והידע שלכם מגיע ברובו ממקורות חיצוניים ופרשנים כלכליים אחרים. כדי לבצע סקר שוק רציני וןמעמיק על ההשקעה האפשרית שלכם, עליכם למצוא מידע על תנאי השוק באותו מקום (עד רמת העיר, השכונה ואפילו הבניין), מחירים עכשוויים ומחירי עבר של נכסים שונים באזור ותכניות פיתוח העשויות להשפיע על האזור והמחירים בו.

היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו

לסיכום, הערכת הסיכון בהשקעה שאתם בוחנים, הינה חלק חשוב בתהליך ההשקעה. רק על ידי הערכת סיכון כלשהי תוכלו לשקול באופן מחושב את רמת האטרקטיביות של השקעה מסוימת העומדת על הפרק.

 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות