חפש ב:

מהי הרחבת יישובים?

כחלק מהתפתחות היישובים בישראל וברצון לייצר אוכלוסייה הגודלת ומתפתחת יישובים רבים מבצעים הרחבות כדי למשוך קהל חדש ולרענן את תושבי האזור.

אורון איצקוביץ'|16.12.2015|16:11|2334 צפיות

בישראל ישנם חלקים רבים הנמצאים בעיצומם של תהליכי פיתוח משמעותיים בתחום הנדל''ן. לכך יש מספר השלכות, כאשר אחת מה היא הרחבתם של היישובים קיימים. למעשה, כיום, כמעט ולא תמצאו עיר אחת בישראל אשר קופאת במקום, כאשר רובן ככולן, מוסיפות בגבולותיהן פרויקטי נדל''ן נוספים. כאן בדיוק מתחילים לדבר על הרחבת הישובים ויתרונותיה.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר Banknadlan לחצו כאן

מהי הרחבת ישובים?
הרחבת ישובים, בהגדרתה, הוא מצב שבו מתווספים נכסי נדל''ן שונים, ולעיתים שכונות שלמות, לתחומה של הרשות מקומית או עיר קיימת. לא מסובך להבין מדוע הדבר נעשה שכן אחרי הכול, בישראל יש כיום, עדיין, מצוקה לא קלה של דירות, אשר הביקוש אליהן גבוה מההיצע. הניסיון לפתח כל עיר באמצעות פרויקטים חדשים נועד להתמודד עם הקשיים הללו, תוך קידומה של העיר הספציפית. החלק העיקרי בפרויקטי הנדל''ן החדשים, עומד בסטנדרטים גבוהים ומעודכנים של בנייה, איכותית ובטוחה.


הרחבת היישובים בישראל מספקת פתרון לאיכות חיים איכותית לתושבים החדשים ומזרימה דם חדש ביישוב

הסיבה הנוספת להרחבת הישובים היא שהדבר קל מאשר הקמת ישובים חדשים. לישובים הקיימים, אחרי הכול, יש כבר את כל התשתיות הנדרשות, כאשר כל שנדרש לעשות הוא לחבר את המבנים החדשים לתשתיות העירוניות. אומנם, זו לא תמיד משימה פשוטה, אך אין קול צל של ספק שהיא פשוטה הרבה יותר מאשר הקמת עיר חדשה, או אפילו יישוב חדש.

לפרויקט ההרחבה במושב כרמל באתר Banknadlan לחצו כאן


ערי פיתוח בישראל
שוק הנדל"ן הישראלי מראה כי התמונה בנושא הרחבת הישובים, כמו היבטים נוספים של שוק הנדל''ן, אינה אחידה. כאמור, מתרחשים תהליכי פיתוח ויש ערים בהן התהליכים הללו משמעותיים, אך תושב המחפש דירות למכירה באזור באר שבע, אם נשתמש בדוגמא שכיחה, ישמח בוודאי לגלות כי מדי שנה נוספות לקטגוריית החיפושים שלו לא מעט דירות, ורובן חדשות, בין אם המבנה מוקם מאפס ובין אם המבנה עבר שדרוג מאסיבי או הרחבה במסגרת תמ''א 38.


ההרחבות בקיבוצים מתאימים בעיקר למשפחות צעירות


לפרויקט ההרחבה בכפת תבור באתר Banknadlan לחצו כאן

לסיכום, כשבוחרים את המקום הספציפי למגורים, חשוב לבצע סקר שוק מקיף הבודק את תוכניות הפיתוח העתידיות שלו, כפי שניתן לעשות דרך גורמים דוגמת הרשות המקומית הרלוונטית או מנהל מקרקעי ישראל. מכיוון, שפיתוח עירוני בהחלט עשוי לכלול בתוכו גם הוספת תשתיות, מוסדות חינוך, פארקים ואזורי תעסוקה שיהפכו את המעבר לאזור המסוים למומלצת אפילו יותר.

 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות