חפש ב:

אשקלון - איכות מגורים והשקעה בטוחה

מדוע זה הזמן לקנות דירה באשקלון ומה אתם עלולים להפסיד אם לא תעשו זאת.

אורון איצקוביץ'|14.12.2015|16:58|1799 צפיות

לא כולם יכולים להרשות לעצמם להתחרות בביקוש ובמחירי הדירות באזורי המרכז. אך אין זה אומר שעליכם לומר נואש, אלא להביט על הסיטואציה בצורה חדשה וליצור לעצמכם הזדמנויות חדשות. מגורים בפריפריה הם הזדמנות טובה היום לכל זוג צעיר שעובד באזור המרכז משום שהפריפריה מציגה מגוון רחב של דירות במחיר סביר וזול ורכבת ישראל מצמצמת את הנסיעה לתל אביב לכחצי שעה בלבד. ואת אותה הדרך שהייתם עושים בפקקים, אתם יכולים להעביר בנינוחות.

לעמוד פרויקטים בדרום באתר Banknadlan לחצו כאן

אשקלון כדוגמא לדרום כולו
באיזור המרכז ובעיקר בתל אביב הדירות הן יקרות מאוד, אך בצפון הרחוק או בדרום, ניתן להשיג דירות נהדרות במחירים סבירים למדי. באשקלון למשל תוכלו לרכוש דירות של חמישה עד שישה חדרים במחירים שהייתם רוכשים דירות 4 חדרים במרכז וכמובן אם אתם מחפשים דירת 4 חדרים תוכלו לחסוך ולשמור על כלכת הבית שלכם. כך שהסיבה הראשונה לרכישת דירה באשקלון היא הסיבה הכלכלית. אך זו אינה היחידה. כמו שידוע לרב הישראלים, דירה עם נוף לים, היא נכס מוצלח ומאוד מבוקש בישראל, ומי שמחפש נכס שכזה יכול למצוא אותו בקלות באשקלון. 


הדמיה של חלק מהפרויקטים המשווקים היום באשקלון

פיתוח ממשלתי בחינוך ותשתיות
כמו-כן, בניסיון לגרום לאזרחים רבים לעזוב את המרכז, המדינה משקיעה מאמצים רבים כדי לשכנע ישראלים לעבור לדרום וכיום מתבצעים פיתוחים רבים בתחום התשתיות, כמו תחנת הרכבת שהגיע לאופקים ושדרות, ותנופה של השקעה מצד משרד החינוך בפיתוח בתי הספר וחיזוק המכללות והאוניברסיטאות הדרומיות (ראו ערך מכללת ספיר ואוניברסיטת בן גוריון). 

לפרויקטים נוספים באזורי הפריפריה באתר Banknadlan לחצו כאן

השקעות נדל"ן בעיר הדרומית
למשקיעים הנוסחא אמורה להיות פשוטה מאוד. ככל שהדירה זולה יותר, כך אפשר להחזיר את ההשקעה בדירה מהר יותר ולמעשה להתחיל וצבור רווחים על השקעה שאינה עלולה להיעלם כמו השקעות בוול סטריט. כאן תמיד מדובר בנכס קיים ובשוק יציב, בייחוד בשוק הנדל"ן הישראלי. אז מדוע לחכות. במחיר של דירה קטנה במרכז הארץ, בדרום אפשר לרכוש בית מפואר ואיכותי, להשקעה או למגורים באשקלון, ובאיזורים אחרים בדרום הארץ. ואם תמצאו את הנכס הנכון, תוכלו לחסוך כסף רב וגם לגור באיזור עם איכות חיים גבוהה במיוחד!

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות