חפש ב:

השקעה בנדל"ן עסקי

תחום הנדלן בארץ הינו דינאמי ומושפע מתחזיות שווקים, התפתחות השוק ולצערינו גם מבועת הנדלן שעדיין מרחפת מעל לראשינו. אז כאשר מתעניינים בהשקעה בנדלן עסקי, צריך לזכור שהכסף לא יתחיל לזרום ברגע שתקנו את השטח.

אורון איצקוביץ'|11.8.2015|16:7|4241 צפיות
תחום הנדל"ן בארץ מחביא בתוכו הרבה פעילויות משנה. הרבה אנשים חושבים שרכישת נדלן מסתכמת בקנייה ומכירה או השכרה של השטח וליהנות מהרווחים, אך לא כך הדבר. הנדל"ן מתחלק לתתי נושאים כמו שטחים חקלאיים, החכרה של מגרשים מחסנים, יזמות נדלן ואם לא מבצעים בדיקות רקע אפשר ללכת לאיבוד בכל המטלות שצריך לבצע לאחר הקנייה. בכתבה זו ננסה לעזור בתחום הנדל"ן העסקי שמתחלק לשני נושאים ראשיים: השכרה ומכירה.

נדלן עסקי להשכרה
במידה ואתם עצמאיים שמחפשים לפתוח חנות לתחומי תעשייתיים כמו, תאורה, חשמל ותחומים הקשורים לבניית בית. עלים לברר לגבי נדלן עסקי להשכרה. אפשר להתחיל בקלדה במנועי החיפוש ומשם לבדוק היכן המקומות המתאימים ביותר לפרויקט שלכם. 

הקניון
הנדל"ן העסקי הידוע ביותר הוא זה שנמצא בקניונים. היתרון הגדול שלו הוא בכמויות האנשים שמסתובבים שם אשר חלקם יכולים להיזכר, רק מלראות את החנות שלכם, שהם רצו או צריכים לקנות משהו. אך הבעיה העיקרית בקניון הוא מכירי ההשכרה שתאלצו לשלם והעובדה שמדובר יותר במעין "שיטת מצליח" שכן רוב האנשים שמגיעים לקניון לא בהכרח מגיעים לשם שיפור הבית. 


לעמוד נדל"ן עסקי באתר Banknadlan לחצו כאן


המרכז העסקי
האזור היותר מוצלח לפתיחת חנות שכזו הוא במכרז מסחרי המיועד לז'אנר שאתם עוסקים בו. היתרון הוא בכך שכאן אתם יודעים שמגיעים אנשים שמעוניינים לקנות את המוצרים שאתם מציעים והמחיר השכרת השטח יותר זול, אך החיסרון מגיע בתחרות רבה יותר. מה שכן, הפתרון נמצא בידיים שלכם בשירות והמחיר שתציעו והוא הרבה יותר קל להתמודדות מאשר השכר הגבוהה בקניון שמאלץ אתכם להגיע למכירות גבוהה יותר על מנת להרוויח.

נדלן עסקי לקנייה
במידה ואתם מעוניינים להשקיע בנדלן עסקי כדי לקבל ממנו רווחים עליכם לזכור שהעבודה ממשיכה לאחר קניית השטח. במקרים רבים תאלצו לקנות מחסנים שישרתו ויתאימו ללקוחות שלכם. ישנם סוגי לקוחות שדורשים מחסנים שונים כדי לשכור את שטח שאתם מציעים. ישנם מחסנים שמשמשים חברות של ציוד כבד, מחסני מזון שדורשים קירור ותנאים סניטרים גבוהים יותר וכו'. לשם כך תצתרכו להשקיע סכומים לא קטנים וחשוב לקחת זאת בחשבון. 

השקעה לטווח ארוך
במידה ואתם מעוניינים לנדלן עסקי כדי למכור אותו לאחר זמן, דעו שלשם כך תזדקקו לסבלנות רבה ולעצבים חזקים שכן השוק בישראל נע מצד לצד, בייחוד בזמנים של היום ובעיותיו של משרד האוצר לקבוע נהלים ברורים כדי לפתור את משבר הנדל"ן בארץ. כמו-כן ישנם מיסים שתאלצו לשלם עבור שטח שאינו בשימוש ומיועד למכירה עתידית ויש לזכור זאת.
 

 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות