חפש ב:

בדיקות נכסים בחו"ל

כיום, כל אדם רשאי לקנות נכס במדינה זרה, אך חשוב לזכור שרכישת נכס בחו"ל הוא לא עניין של מה בכך, ועלינו לדעת להתמודד עם חוקי המדינה הזרה ולוודא שמיסים והיטלים שחלים בארץ לא יהפכו את האופציה של הרווח לנטל שרק נצטער עליו. לכן יש לבצע כמה בדיקות מקיפות ובעזרתן נוכל להבין מה יהיה רווח הנטו שלנו.

אורון איצקוביץ'|11.8.2015|10:16|4913 צפיות
לפני שקונים נכס בחו"ל חשוב לבצע כמה בדיקות מקיפות. הרי גם כשקונים נכס בארץ, תחילה את עושים סקר שוק, מבררים את ערך הנכס וכ'ו, אז כאשר עושים זאת בחו"ל, חייבים לעשות זאת בצורה מקיפה עוד יותר, שכן אתם מגיעים לשטח ב"עיניים עצומות" וללא הכרה אמיתית של האזור, המחייה בו, והתכנון העתידי שלו. על כך בכתבה הבאה.

איתור נכס בחו"ל
חיפוש נכסים בחו"ל הוא דבר שהפך למשימה פשוטה היום, בזכות האינטרנט ניתן להגיע לחברות נדלן שמציאות קרקעות והזדמנויות לרכישה, או אפילו אנשים פרטיים שמבקשים למכור את ביתם. הבעיות עלולות להתחיל כאשר תאלצו להתמודד עם חוקי המדינה הזרה שאותה אתם לא מכירים ושעלולים להפתיע אתכם לרעה. הסכנה השנייה היא שתקנו נכס לא רשום כך שאם לא שמים לב, אתם עלולים לאבד את כל ההשקעה או גרוע מזה, את החסכונות שלכם. לכן חשוב לבצע מספר בדיקות לפני שרוכשים את הנכס.


לעמוד נדלן בחו"ל באתר Banknadlan לחצו כאן

בדיקות הנכס
הדרך הטובה והבטוחה ביותר לבדיקת הנכס היא הגעה לאזור שבו אתם מעוניינים לבצע את הרכישה. כך תוכלו לבדוק את הרחוב, לשוחח עם דייריו, ולהכיר את האדם שאיתו אתם עומדים לבצע את העסקה. לצערנו, לא כולם יכולים לטוס לחו"ל בהתראה קצרה, אבל גם בשלט רחוק אפשר להכיר את הנכס ולהבין עם מי אתם מתמודדים. חשוב להיכנס לאתרי העירייה והמדינה שבה אתם מעוניינים לבצע את הרכישה ולחפש את כל הוראות המס שחלים על האזור. לאחר מכן, צריך לבצע סקר שוק של היסטורית הנדל"ן באזור ובדיקה לווידוא שהנכס באמת רשום על האדם שאיתו אתם מבצעים את העסקה. 

חברות מתווכות
ישנה האפשרות לעשות כל זאת בעזרת חברות תיווך שיבצעו בשבילכם את כל הפעולות הסיזיפיות, אך זה לא עוצר אתכם מלבדוק את החברה עצמה. רצוי לבקש מהם פרטים של לקוחות ישנים שלהם ולשוחח איתם כך שתדעו עם מי מבצעים עסקים, או לחפש את שמה של החברה באינטרנט למצוא היסטוריה של דיני משפט, ביקורות, המלצות וכו'. 

הדבר האחרון שעליכם לבצע הוא בירור שהיטלי המס שחלים בישראל לא הופכים להיטלי מס כפולים גם במדינה הזרה. ישנם מדינות שבה אפשר לקבל הוזלת מס בעקבות מיסים כפולים. אז זכרו, אומנם הצעה של נכס בחו"ל נשמע כהזדמנות לכסף קל, אבל לפני זה ישנה עבודה רבה כדי שתוכלו להיות בטוחים שהכסף נמצא בידיים טובות.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות