חפש ב:

איך בוחרים חברת בנייה?

תהליך בניית הדירה הינו תהליך מורכב. הבנייה עלולה להימשך חודשים רבים ולפעמים יכולה להימשך כמעט שנתיים. לכן, חשוב מאוד לדעת מיהי חברת הבנייה שתשרת אתכם בצורה הטובה והמהירה ביותר, ותגרום לכם להרגיש בטוחים שמדובר באנשים מהימנים. אנו ננסה לעזור לכם עם מספר עצות שימושיות.

אורון איצקוביץ'|10.8.2015|17:42|4814 צפיות
תהליך בניית הדירה הינו תהליך מורכב. הבנייה עלולה להימשך חודשים רבים ולפעמים יכולה להימשך כמעט שנתיים. לכן, חשוב מאוד לדעת מיהי חברת הבנייה שתשרת אתכם בצורה הטובה והמהירה ביותר, ותגרום לכם להרגיש בטוחים שמדובר באנשים מהימנים. אנו ננסה לעזור לכם עם מספר עצות שימושיות.



המלצות
כשאתם מחפשים חברת בנייה, הדבר הראשון והאפקטיבי ביותר שיוכל לסייע לכם הו המלצות מהסביבה הקרובה שכבר עברו את התהליך וצברו ניסיון והכרה עם עולם חברות הבנייה. כך תוכלו לצמצם את מספר חברות הבנייה שתבחרו שכן בארץ קיימות לא מעט חברות, והרשימה עלולה לבלבל ולתסכל אתכם בניסיון לבחור את החברה המתאימה לכם. המלצות כאלה הן המידע האמין ביותר שתוכלו לקבל שכן מדובר בסביבה הקרובה שלכם, ולהם אין שום אינטרס חוץ מלסייע לכם.

בדיקה עצמית
לאחר שצמצמתם מעט את חברות הבנייה שקרצו לכם, הדבר הבא שעליכם לעשות הוא לבצע בדיקה אודות הרקע של החברה. בדקו כמה זמן החברה פעילה, וודאו שהיא כבר ניהלה כמה פרוייקטים בעבר ומה הייתה התוצאה שלהם, חפשו באינטרנט תגובות של אנשים שעבדו עם החברה ותחשבו כמה ביקורות טובות אל מול רעות מופיעות ברשת והאם מדובר בביקורת עיניינית או משהו סתמי כדי לוודא את ערכה. בנוסף חפשו את שם החברה ולצידה רשמו "פסקי דין" וכך תוכלו לגלות האם ישנם פסקי דין הקשורים לחברה או האם היא נתבעה בעבר או תבעה את הלקוחות שהיו לה.

לעמוד המבצעים באתר Banknadlan לחצו כאן

התקשרות
כשתדברו עם נציגי החברה בידקו את השירות שלהם משיחת הטלפון הראשונה ועד הפגישה העסקית. סביר להניח שחברה שמנהליה הם "חפרים" או אינם מקצועיים מספיק, משרים את אותה אווירה לכל הדרגים בחברה.

מחיר
הבדיקה האחרונה שעליכם לעשות הוא בדיקת המחיר. משום שמדובר בעסקאות יקרות מאוד שעלולות לקבוע את עתידכם הכלכלי לטוב או לרע,  בדקו עם מספר חברות מה המחיר שהם דורשים עבור הבנייה וכך תוכלו להיאבק על מחיר יותר שוויוני, או לפחות לדעת את המחיר הקיים בשוק. חשוב לזכור, שמחיר נמוך בהרבה מהממוצע בשוק לא בהכרח אומר שהחברה הזו טובה יותר, אחרי הכל, "קניתם זול, תקבלו זול".
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות