חפש ב:

מה מצבן של חברות בנייה בימים אלה?

מה הוא מצבן של חברות בנייה בישראל? האם הן בתקופת פריחה? האם הן בתקופת שפל? לפני שקונים דירה חדשה, כדאי לבדוק את מצב השוק.

ענבר|15.4.2015|13:17|4284 צפיות
לכאורה, למה זה בכלל צריך לעניין אתכם? למה מצבן של חברות בנייה בישראל הוא פרמטר שאתם בכלל צריכים לבחון? ובכן, אם אתם קונים דירת יד שנייה, זה כנראה לא צריך לעניין אתכם, אבל אם אתם מתכוונים לקנות דירה חדשה מקבלן, אתם בהחלט רוצים לדעת מה הוא המצב הכללי בענף הבנייה, האם הענף עובר קשיים חריגים, או שהוא דווקא נמצא בתקופת פריחה. ככל שהמצב יותר רע באופן כללי, כך עולים הסיכויים שגם חברת הבנייה שאיתה תבחרו לעבוד, תהיה בקשיים, מה שמשליך באופן ישיר על הסיכון שאתם נוטלים על עצמכם.

אינדיקציות לכאן ולכאן
ובכן, ישנן שורה של השפעות המשליכות על מצבן של חברות הבנייה, ושאותן אפשר לקחת בחשבון. מצד אחד, הקלות במס שבח שנכנסו לתוקף בשנת 2013, והעלו את הביקוש לדירות. בנוסף לכך גם הזרמה של אישורי בנייה ומספר התחלות בנייה ברחבי ישראל, כחלק מהמאמץ של הממשלה להילחם בעליית מחירי הדיור. מצד שני, התחושה שהשוק הגיע לשיא מסויים, והוא צפוי לשנות כיוון כלפי מטה. האם אתם יכולים ללמוד מזה משהו? התשובה היא לא.

מצבן הכללי של חברות בנייה
המדובר על התנהלות רגילה לא רק של שוק הנדל"ן, ולא רק של חברות בנייה, אלא של כל חברה בכל ענף כלכלי שהוא. אם אין אינדיקציות ברורות על כך שהמצב בשוק זה הוא בכי רע, או לחילופין, אינדיקציות על כך שהשוק נמצא בפריחה, אין לכם מה להעמיק מעבר לכך בבדיקה זו. יחד עם זאת, אתם בהחלט רוצים לבצע בחינה מעמיקה סביב חברת הבנייה הספציפית שמולה אתם רוצים לבצע את עסקת הרכישה.

לבחון את החברה הספציפית ממנה אתם רוכשים
בכל מקרה של רכישת דירה חדשה, אתם רוצים לבחון היטב את האיתנות הפיננסית של החברה ממנה אתם קונים את הדירה, ואתם רוצים לעשות את זה בסיוע של איש מקצוע בעל נגישות לנתונים הנדרשים עבור כל חברת בנייה אפשרית. במסגרת בחינת החברה, ישנם שורה של פרמטרים שעליכם לבחון, ורק איש מקצוע מנוסה יוכל לסייע לכם לעשות את זה נכון ובטוח.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות