חפש ב:

מדוע בכלל להשקיע בקרקעות?

התחום של קרקעות להשקעה פותח בפניכם מרחב גדול ליצירת ערך ובהתאם לכך גם לגזירת תשואה גבוהה על ההשקעה שלכם. כך תעשו זאת.

ענבר|15.4.2015|13:16|4272 צפיות
אם אתם מתעניינים בתחום הנדל"ן, ומעוניינים לבסס פעילות השקעה בתחום של קרקעות להשקעה, ייתכן שאתם שואלים את עצמכם מדוע זה בכלל כדאי להשקיע בקרקעות? מה מיוחד בקרקעות שהופך אותן לכל כך אטרקטיביות עבור משקיעים? ובכן, התשובה מבוססת על העקרונות הבסיסיים ביותר של עולם ההשקעות ועל פיהם, ככל שאתם כמשקיעים יודעים, יכולים ובפועל גם מוסיפים ערך, כך תוכלו לגזור תשואה גבוהה יותר על ההשקעה שלכם.

יכולת מוגבלת ליצירת ערך בדירה
כאשר אתם משקיעים בדירה למשל, אתם למעשה מוגבלים למדי בערך שאתם יכולים לספק. תוכלו לקנות דירה מוזנחת, ולשדרג אותה בצורה משמעותית ועל ידי כך להוסיף ערך, ובהתאם לכך גם לגזור תשואה גבוהה יותר. במידה ורכשתם דירה במחיר מציאה, ומכרתם אותה לאחר מכן במחיר גבוה יותר, אתם עשויים ליהנות מתשואה מסויימת, אך לא משמעותית, פשוט מכיוון שלא תרמתם ערך לנכס.

מרחב יצירת ערך עצום בענף הקרקעות
כאשר מדובר על קרקעות להשקעה, פוטנציאל הוספת הערך שלכם הוא אדיר. תוספת הערך יכולה להתבטא פשוט ביכולת שלכם לזרז תהליך של שינוי ייעוד מקרקע חקלאית לקרקע לבנייה, והיא יכולה לבוא לידי ביטוי גם בבנייה בפועל על גבי הקרקע. כך למשל, אם אתם רוכשים קרקע לבנייה בעלות של מאות אלפי שקלים, או אפילו מיליונים, תוכלו להשיג היתרי בנייה שיאפשר לכם להקים על גבי הקרקע, מבנים גבוהים מרובי יחידות דיור, מה שיאפשר לכם למכור את אותם נכסים, יחד עם הקרקע, בתשואה אדירה לעומת המחיר ששילמתם על הקרקע.

ללמוד את התחום היטב לפני שמתחילים
בכל משחק השקעות, הדבר החשוב ביותר הוא היכולת של המשקיע להוסיף ערך להשקעה, ובהתאם לכך לגזור את התשואה המרבית האפשרית. ככל שאתם קונים נכס יותר בסיסי, יותר ראשוני, כמו קרקע למשל, כך אתם גם יוצרים לעצמכם מרחב גדול יותר ליצירת ערך, ובהתאם לכך מרחב גדול יותר ליצירת תשואה גבוהה. אחרי שאמרנו את זה, קרקעות להשקעה הוא תחום שבו יש ליצור התמחות ולרכוש ידע מקצועי רב, ורק לאחר שיהיה לכם את אלה תוכלו להתחיל את פעילותכם בתחום.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות