חפש ב:

מה הוא סוג הדירה האטרקטיבי ביותר?

בתחום של נדלן להשקעה, אתם רוצים להיות מסוגלים להבחין במאפייני הדירה ובמאפייני תנאי המכירה שלה, על מנת להשיג את העסקאות הטובות ביותר.

ענבר|15.4.2015|13:15|5523 צפיות
אם אתם רוצים להיכנס לתחום של נדלן להשקעה, עליכם ללמוד אותו לפני ולפנים, להכיר את כל הכללים, את כל הטריקים ואת כל הפרמטרים שעליכם לבחון לפני כל ביצוע השקעה. אחד הפרמטרים החשובים שעליכם לבחון לפני כל ביצוע השקעה הוא הפרמטר של סוג הדירה, או מאפיינים מסויימים של דירה שהופכים אותה לאטרקטיבית יותר או פחות. משקיעים מנוסים בתחום הנדל"ן יודעים להבחין בין הדירות השונות לא רק על פי מספר החדרים, הקומה או המיקום אלא גם סוג הדירה ומאפייני המכירה שלה.

דירות סטודנטים
קחו שתי דירות זהות, אותה קומה, אותם מספר חדרים, אותה רמת גימור ועיצוב, אותה רמה סוציו אקונומית סביבתית, האחת קרוב לאוניברסיטה בעיר, והשניה רחוקה מהאוניברסיטה. אותה דירה הקרובה יותר לאוניברסיטה היא כדאית יותר פשוט מאחר והיא תהנה מביקוש גבוה יותר ורציף יותר, מה שיאפשר לכם לשמור על רציפות ההכנסות מהדירה. למרות מה שרגיל לחשוב, דירות לסטודנטים אינן זולות יותר, אלא שהסטודנטים פשוט בוחרים לגור במודל של שותפים, ולכן כל אחד משלם פחות.

מצב רגשי של בעל הנכס
קחו דירה של זוג שזה עתה התגרש. עד כמה שלא נעים לחשוב על הדברים בצורה כזאת, בתחום של נדלן להשקעה, אתם רוצים לקחת גם פרמטרים כאלה בחשבון. אותו זוג נמצא כעת במצב רגשי רעוע, והם מנסים לסיים את כל הסידורים ביניהם בכמה שיותר מהר. במצב כזה יהיה לכם קל יותר להתמקח על המחיר, ולייצר לעצמכם חסכון של עשרות אלפי שקלים על המחיר המקורי. זו רק דוגמה לשלל מצבים בהם אתם יכולים לנצל סיטואציה מסויימת של בעל הדירה, המשפיעה לרעה על כושר המיקוח שלו.

מרחב יצירת הערך

מה לגבי דירה מוזנחת לחלוטין? האם כדאי לקנות אותה כנכס להשקעה? ובכן, במרבית המקרים התשובה היא כן, כל עוד היא בסביבה שגם מתקיימת בה פעילות נדל"ן. דירה מוזנחת היא הזדמנות לייצר ערך ובהתאם לכך לגזור תשואה גבוהה. משפצים את הדירה, מחדשים אותה ומרעננים אותה, ולאחר זמן קצר מוכרים אותה ברווח משמעותי.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות