חפש ב:

דירות קבלן – איך תבחרו קבלן בניין?

חלק מהתהליך של רכישת דירות קבלן כרוך בבחירת הקבלן המבצע, ואת זה יהיה עליכם לעשות על פי שלושה פרמטרים מרכזיים.

ענבר|7.4.2015|12:38|2922 צפיות
אם אתם מתכוונים לקנות דירה חדשה מקבלן, אתם רוצים לבחור היטב את הקבלן המבצע את הבנייה עצמה, וישנם מספר פרמטרים שיהיה עליכם לבחון לגבי אותו קבלן לפני שאתם משרבטים את החתימה שלכם על ההסכם, ופותחים את הארנק. קבלנים הם אנשי עסקים לכל דבר, אנשי עסקים הפועלים בתוך מרכב של סיכון עסקי. משכך, כאשר אתם רוכשים דירות קבלן, אתם למעשה נוטלים על עצמכם חלק מהסיכון שחל על הקבלן. פשיטת רגל של הקבלן תפגע בהכרח גם בכם, ולעיתים בסכומים עצומים.

דברים שכדאי לבדוק לפני שחותמים על החוזה
בדיוק ובעיקר מהסיבה הזאת, אתם רוצים לבחון היטב את הקבלן איתו אתם עובדים, אך לא רק מסיבה זו. אתם רוצים גם לוודא שמדובר בקבלן שעושה עבודה טובה, שסגנון העבודה שלו מתאים לכם, שסגנון הבנייה הוא לוגי, פונקציונלי וגם אסתטי. כדי לבחור את קבלן הבניין שלכם אתם רוצים לבצע מספר פעולות מרכזיות המכסות את כל ההיבטים הדרושים לבחינה לפני שסוגרים עסקה:
בחינת רקע – בדקו את הרקע הכלכלי והפיננסי של הקבלן. האם הוא מצוי בקשיים כלכליים? האם ישנם סימנים לקריסה? האם הקבלן נתון בתוך מאבקים משפטיים קשים? כל אלה יכולים לתת לכם רמזים על מצבו הכלכלי ומידת הסיכון בה הוא פועל. איש מקצוע המתמחה בתחום של דירות קבלן יוכל לסייע לכם להשיג את המידע הדרוש ולנתח אותו כראוי.
פרויקטים קודמים – בדיקה של פרויקטים קודמים יכולה מאוד לסייע לכם להבין מול מי אתם עומדים, מה איכות העבודה, מה סגנון הבנייה ומה היא היסטוריית התלונות של לקוחות שכבר עבדו עם הקבלן בעבר. אל תתביישו להגיע אל אנשים המתגוררים בפרויקטים היסטוריים של הקבלן, לתשאל אותם ולברר האם ישנן נקודות חריגות בחוויה שלהם עם אותו קבלן.
בדיקת תכניות – לכל פרויקט ישנן תכניות בנייה המתארות את הצפי לגבי אותם פרויקטים. בדקו את התכניות בצורה פרטנית ובסיוע איש מקצוע, וודאו שהדירה אותה אתם עומדים לרכוש עומדת בצרכים הפונקציונליים ובצרכים האסתטיים שלכם גם יחד.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות