חפש ב:

הזדמנויות נדלן בחו"ל – כל מה שצריך לדעת

כאשר אתם מבצעים השקעות נדלן בחו"ל, אתם רוצים להבין מדוע אתם עושים את זה, באילו מדינות כדאי להשקיע, איך לעשות את זה, ומי יכול לסייע לכם.

ענבר|7.4.2015|12:21|4658 צפיות
כאשר אתם פונים לביצוע השקעות נדלן בחו"ל, אתם רוצים להבין תחילה מה הם היתרונות להשקעות בחו"ל, והאם זה מתאים לכם. באופן עקרוני, להשקעות בחו"ל אין יתרונות מובנים רק מעצם זה שהם מבוצעים בחו"ל, והיתרון נובע מכך שביעדים מסויימים מעבר לים, תוכלו למצוא תנאים טובים יותר, לעיתים טובים הרבה יותר, מאשר התנאים בארץ, וזה הוא למעשה היתרון המשמעותי ביותר של פעילות השקעה בחו"ל – הרחבת מרחב אפשרויות ההשקעה העומדות בפניכם.

באילו מדינות הכי כדאי להשקיע?
התשובה על שאלה זו יכולה להשתנות בכל רגע, ועליכם לבחון מספר שווקים במקביל, על מנת לבחון מה הם השווקים האטרקטיביים ביותר. יחד עם זאת, תוכלו להשתמש בקצת שכל ישר, ובעבודת מחקר עצמאית משלכם כדי לגלות לפחות שווקים ראשוניים ששווים בחינה מעמיקה יותר. כך למשל, משבר הסאב פריים בארצות הברית יצר הזדמנויות השקעה בנדל"ן, תנופת הצמיחה במדינות מסויימות במזרח אירופה, מדינות מזרח אירופיות הצפויות להצטרף לאיחוד האירופי, כל אלה הם פרמטרים שיכולים להצביע על מידת האטרקטיביות של השוק.

כיצד לעשות את זה?
האם עליכם לעשות את זה לבד לחלוטין, או שיש דרכים אחרות? ובכן, באופן עקרוני, מומלץ לחבור לגוף המתמחה בתחום זה, או לבנות את הגוף הזה. תוכלו למצוא חברת השקעות המתמחה בהשקעות נדלן בחו"ל, ותוכלו גם למצוא קבוצות רכישה מקומיות המיועדות להשקעות בחו"ל. לחילופין, תוכלו לאתר חברות השקעה במדינת היעד עצמה, ואף קבוצות רכישה במדינה היעד, אליהן תוכלו להצטרף וליהנות מייצוג מקומי מלא במדינת היעד.

מה לגבי ייעוץ מקצועי?

ייעוץ מקצועי הוא מרכיב חשוב ומרכזי בתהליך השקעות נדלן בחו"ל, והוא מכסה מספר מישורים. באופן עקרוני, אתם רוצים ייעוץ בשלושה נושאים מרכזיים: ייעוץ משפטי, ייעוץ חשבונאי וייעוץ נדל"ני מתמחה. לאורך תהליך ההשקעה, ישתנה המינון בו אתם עושים שימוש בסוגי הייעוץ השונים, אך חשוב לאתר את היועצים מראש ולקבל את התמונה המלאה, על מנת שבאמת תוכלו לדעת מתי עליכם להשתמש בשירותיו של כל אחד, במה הוא יכול לעזור לכם, ואיך תפיקו את המיטב בעבודתכם איתו.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות