חפש ב:

האם קניית דירה בחו"ל היא האופציה השפויה לזוגות צעירים?

השקעות נדלן בחו"ל יכולות להיות הזדמנות מצויינת לזוגות צעירים, ויחד עם זאת, לא מדובר בערוץ השקעה שמתאים לכל אחד, ובכל מצב.

ענבר|7.4.2015|11:58|1266 צפיות
זה עתה התחתנתם, אתם מתחילים לבנות את חייכם, ורוצים לבנות משפחה בישראל, אך אתם מודעים היטב לקשיים הצפויים לכם בעיקר סביב הנושא של רכישת דירה והתמסדות בדירה משלכם. מן הסתם, אתם עשויים להיחשף לאין ספור רעיונות שאמורים לסייע לכם לקבל את ההחלטות המתאימות ביותר עבורכם, ואחת מן ההצעות שלבטח תשמעו תהיה סביב השקעה בחו"ל, קרי רכישת נכס בחו"ל בתנאים טובים יותר מאשר אלו המוצעים בארץ, ושימוש בכספי ההשקעה לצורך רכישת דירה בארץ.

לכל מטבע שני צדדים
השאלה היא האם מדובר במהלך נכון, והאם הוא נכון עבור כל אחד, והתשובה היא שלא. המהלך עצמו הוא כמובן בעל היגיון פנימי עמוק, וישנם מצבים רבים שתוכלו באמת לנצל הזדמנויות השקעות נדלן בחו"ל לטובת צבירת המשאבים שיסייעו לכם לרכוש בסופו של דבר את הדירה שלכם בישראל, אך לכל מטבע שני צדדים, ואתם לא רוצים להיות בצד השני של אותו המטבע, ולאבד כל סיכוי ותקווה לעתיד.

אתגר לא פשוט
השקעה בעולם הנדל"ן הוא תחום מקצועי לחלוטין שדורש ידע רב וניסיון רב. כיום ישנן חברות השקעה שמסייעות לכם להיכנס לתחום ולעשות את צעדיכם הראשונים, אך גם בחירת חברת ההשקעה הוא תהליך לא פשוט שיהיה עליכם לעבור. אחרי שאמרנו את זה, אין ספק שהשקעה בנדל"ן מעבר לים הוא עניין מסוכן עוד יותר, הדורש ידע מקצועי נרחב יותר, שהרי בכל זאת קשה לשלוט בהשקעה הנמצאת במרחק של עשרות אלפי קילומטרים מכם.

בחנו את הדברים בצורה רציונלית

בשורה התחתונה, עליכם לבחון את הגישה האישית שלכם כלפי השקעות נדלן בחו"ל, ולא לפעול מתוך דחף או מתוך המלצות חסרות בסיס שניתנו לכם. אם אתם מרגישים שזה מתאים לכם, אם אתם אנשים אחראיים, ואתם יודעים לנהל את עצמכם בצורה רציונלית, שקולה ואחראית, ייתכן שאתם רוצים לבחון את הערוץ הזה. אם אתם לא מסוג האנשים הזה, וזאת כמובן לא בושה בכלל, נסו למצוא ערוצים אחרים שיספקו לכם את פתרון הדיור האולטימטיבי עבורכם בישראל, ואם תבחנו היטב את האפשרויות, תגלו שלא חסרות כאלה גם בארץ.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות