חפש ב:

לפני המעבר: 3 טיפים חשובים

אחרי חודשים ארוכים שבהם התלבטתם, חקרתם וקיבלתם החלטות, הגיע הזמן להתכונן לרגע הגדול והחשוב מכולם – הרגע שבו תיפרדו מהדירה הנוכחית ותסדרו את פריטי הריהוט והחרסינה של סבתא בדירה החדשה. אלא שמרגע החתימה על החוזה ועד ליום שבו יגיעו המובילים יש לכם כמה משימות חשובות על הפרק. ריכזנו שלוש מהן כדי שתוכלו לפעול בצורה ממוקדת וטובה יותר.

|31.12.2019|12:34|3397 צפיות

מתחילים לארוז – ולא מחכים 


גם אם נדמה לכם שתוכלו לארוז את הבית בתוך כמה שעות, האמת היא שמדובר במשימה מורכבת יותר. כשרוב החפצים מסתתרים בארונות המטבח, בבוידעם ובכונניות הספרים, אתם לא תמיד מודעים לכמות הציוד שצברתם לאורך השנים. אם כן, התחילו מוקדם ככל האפשר והצטיידו בסרט הדבקה, בטושים חזקים וכמובן בארגזים (קרטונים למעבר דירה תמצאו פה). בשלב הראשון רצוי לארוז את כל הפריטים שאתם לא צריכים באופן יומיומי. למשל, אם אתם אורזים (ועוברים) בקיץ, אפשר לארוז כבר עכשיו את בגדי החורף, וגם את כלי החרסינה היוקרתיים לא תצטרכו כנראה בקרוב. כך תעבדו הרבה פחות קשה כשיום המעבר יגיע.

מטפלים במנהלות – ומתמודדים עם בירוקרטיה


את כתובת המגורים שלכם אתם אולי לא צריכים לשנות, לפחות בשלב הזה, אבל רצוי להזמין מראש את כל אנשי המקצוע הרלוונטיים. למשל, אם אתם מתכננים לגלוש באינטרנט גם בדירה החדשה כדאי שיגיע טכנאי שיחבר אתכם לרשת גם ביעד החדש, ואם אתם זקוקים לטלוויזיה בכבלים או בלוויין, לטלפון קווי וכמובן לחיבור לגז, ודאו שכל הגורמים הרלוונטיים מודעים למעבר הצפוי. זאת בהנחה שתרצו לראות טלוויזיה ולבשל לעצמכם ארוחה קלה לאחר שההובלה תושלם.

מתכוננים – ומנקים


בין אם אתם עוברים לדירה חדשה מקבלן או לדירה שחיה בה משפחה אחרת לפניכם, ניקיון יסודי הוא צורך כמעט בסיסי. לאחר עבודות הבינוי נותרו בדירה אבק ולכלוך, ואם מישהו אחר גר שם קודם רצוי לנקות היטב את חדרי הרחצה, את המטבח ואפילו את החלונות. אתם לא יודעים מה היו הרגלי ההיגיינה של הדיירים הקודמים, ובמקום לחכות לרגע שבו תגלו מומלץ להשקיע את הזמן (ואת האנרגיה).

הצעדים הללו יעזרו לכם להגיע ליום המעבר כשאתם רגועים, ערוכים ומוכנים. סימון מדויק על הקרטונים יאפשר למובילים להציב כל ארגז בחדר הרלוונטי, והיערכות של אנשי המקצוע תבטיח לכם מעבר חלק ואת ההזדמנות להמשיך בשגרה עוד לפני שתסיימו לפרוק את הקרטון האחרון. והכי חשוב? נסו ליהנות מהתהליך ומהשינוי הגדול שעומד להגיע.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות