חפש ב:

מהן האופציות כשקונים דירה?

|17.12.2019|15:38|2354 צפיות
הנושא של רכישת דירה הוא אחד הבוערים בישראל, בעוד שזוגות צעירים שעדיין לא וויתרו על החלום: מחפשים את הדרך המשתלמת - או לפחות הפחות יקרה - לרכוש דירה. ואכן כיום, יש לא מעט דרכים להקים בית או לרכוש מבנה מגורים, בעוד שמחאות חברתיות ושאר התאגדויות של אלה שמחפשים דירות במחיר נוח - הפכו את קניית הנכס ליותר נגיש. אז אילו אופציות ישנן עבור הרוכשים? הנה כמה דרכים באמצעותן ניתן להגשים חלום: 

דירות שנבנו בפרויקט התחדשות עירונית


פרוייקטים של התחדשות עירונית מטרתם לשפץ ולחזק מבנים ישנים הנמצאים בעיקר באזורי הפריפריה. התחדשות זאת מותנית ביזם שיוציא לפועל את הפרויקט, בקבלן שיצטרף איליו וכמובן בדיירים שיסכימו לבצע תהליך בו המבנה יחוזק או יבנה מחדש, ומכאן יכיל דירות גדולות יותר ודירות חדשות שיוצעו למכירה על ידי היזם. 

אם אתם מחפשים דירות טובות במחיר נוח, פנו (לאחר בחינת פרוייקטים ודירות מהתחדשות עירונית) לקבלת ייעוץ של עו"ד פינוי בינוי. איש המקצוע יוכל לבדוק את תנאי החוזה, את התשלומים והמהלכים שיש לבצע. בכך ניתן למצוא נכס מתאים, במחיר נוח. 

דירות מקבלן


האופציה השנייה היא רכישת דירה מקבלן. קנייה כזאת מתאימה למי שמחפש דירה מפרויקטים גדולים. דירות אלה יכולות להיות פרטיות או בבניין משותף, תוך התאמה לסוג האוכלוסייה הרוכשת ובהתאם לתקציב. 

כאשר מחפשים דירות מקבלן, מומלץ להכנס ללוחות נדל"ן מקצועיים שם אפשר להבין היכן יש פרוייקטים גדולים ובד בבד לחפש דירות מקבלנים ראויים שרשומים בפנקס הקבלנים. לפני הרכישה יש לבדוק את אמינות הקבלן ולוודא כי הוא קבלן רשום, ללא תביעות. בכך תבטיחו את העסקה ולא "תיתקעו" עם פרויקט דיור שאינו מסתיים. 

דירה ממחיר למשתכן


דירה ממחיר למשתכן תאפשר לכם סיוע ברכישת הנכס. למעשה, מדובר בפרויקט של משרד הבינוי והשיכון שמציע דיור במחיר נוח לזוגות צעירים/ לרווקים מעל גיל 35/ לחד הוריים. אם אתם זכאים לדירה, תוכלו להשתתף במכרזים השונים דירות מוזלות באזורים שונים בארץ. חשוב לדעת כי ההון העצמי הדרוש לקבלת משכנתא במחיר למשתכן אינו עולה על 100 אלף שקלים, כאשר לאחר קבלת המשכנתא ועם התחלת תהליך הרכישה - תקבלו הטבות, כמו הקלות בתשלומי מיסים, סיוע במימון על ידי הבנק ועוד. 

דירה יד שנייה


אופציה נוספת ופופולארית במיוחד היא רכישת דירה יד שנייה. רכישה כזאת מאפשרת להוזיל משמעותית מחירים ולהתמקח על מחיר הדירה מול המוכר ובעזרת מתווך. מלבד זאת, רכישת דירה יד שנייה תספק פניני נדלן של ממש באזורי מגורים, לפי בחירה. ובכול זאת, חשוב ברכישת דירה יד שנייה להיעזר במומחים כמו שמאים, עורכי דין נדל"ן, וכמובן לחפש דירות בלוחות נדל"ן מומלצים שמפרטים אודות הנכסים. 

קניית מגרש ובניית בית פרטי 


מי שיש לו תקציב ראוי, יוכל לקנות מגרש ולבנות עליו בית פרטי בתכנון אדריכלי ייחודי. מלבד בית פרטי, ניתן לבחור בבית דו משפחתי - מה שמוזיל עלויות באופן משמעותי. נוסף לכך, ישנן קבוצות רכישה שמתאגדות על מנת לרכוש יחד מגרש ולבנות בתים סמוכים אחד ליד השני. בכך הרוכשים יכולים לבחור את האזור בו הם רוכשים מגרש וגם את השכנים שלהם - הלוא הם אותם משתתפים בפרויקט קבוצת הרכישה והם אלה שיבנו בית בסמוך אליהם. 

השקעות נדלן בחו"ל


בשל מחירי הדירות בישראל שמרקיעים שחקים, רבים בוחרים להשקיע בנדל"ן בחו"ל. מדינות כמו יוון, פורטוגל, ברצלונה ואפילו ארה"ב! מציעות נכסים במחירים מעולים ומכאן קבלת תשואות גבוהות עבור משקיעים ישראלים. בכך אפשר לקנות נכס להשכיר אותו ולהנות מתקציב עבור דירה איכותית אותה ניתן לרכוש או לשכור, בישראל. 
אז אלה האופציות הנבחרות לרוכשים החדשים. אם אתם רוצים לבחון אופציות נוספות ולקבל טיפים טובים להשקעה וקניית נדל"ן - חפשו לוח נדל"ן מקצועי עם כל המידע והפרטים החשובים. 
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות