חפש ב:

שיפוץ המקלחת כחלק משיפוץ הדירה

המקלחת שלכם היא המקום בו אתם מתחילים את היום וסוגרים היום, לכן חשוב שחדר זה יהיה גם מעוצב ונוח, כמו גם נקי ואסתטי. כיום לא חסרים חדרי אמבט וחדרי רחצה ישנים וכאלה שסובלים מהזנחה, עובש, לחות וכלים סניטריים תקולים. לכן חשוב לדעת כיצד אפשר לבצע שיפוץ מקלחת בצורה טובה ופרקטית.

צוות בנק נדל"ן|24.1.2019|8:5|2253 צפיות

שיפוץ דירה הכולל שיפוץ מקלחת – הדרך לשיפוץ ועיצוב באופן מושלם! 

אחד המרחבים שיש לשים אליהם לב בבית הפרטי או בדירה הינו: חדר הרחצה, כאשר מקום זה חייב להראות טוב להיות מזמין ואסתטי. לכן אם אתם מעוניינים לשפץ את חדר הרחצה - חשוב שתדעו כיצד עושים זאת נכון. 

שיפוץ מקלחת  חלק משיפוץ דירה- מצאו את העיתוי הנכון

כדי לשפץ את חדר הרחצה בצורה טובה, חשוב לדעת כי "טיימינג" זה הכל! בעיקר שמדובר בצורך בחדר אמבטיה נעים ונוח. בשל כך מומלץ לבצע את השיפוץ דווקא בתקופת הקיץ: תקופה בה ניתן להימצא פחות בבית וליהנות מבנייה מהירה בזמנים של מזג אוויר טוב. חשוב לדעת כי מרבית המשפצים עובדים יותר בימי הקיץ - מה שיכול להעלות את מחיר השיפוץ. עם זאת, כדי להוביל תהליך מהיר יותר מומלץ לבחור בעונת הקיץ לשם השיפוץ. 

תכנון קפדני ופרקטי

כדי לשפץ את חדר הרחצה שלכם במסגרת שיפוץ דירה, יש לשים את הדגש על תכנון נכון של החלל כמו גם פרקטי. במקלחת שלנו אנו רוצים לתלות ולאחסן מגבות, במקלחת נרצה להניח ביגוד בצורה מסודרת, לאחסן פריטי רחצה ולהתנהל בבטיחות. לכן יש לבצע תכנון פרקטי של חדר זה על ידי מעצב פנים שיוכל לספק עבורכם את הפתרונות. לעיתים חברות בנייה ואנשי מקצוע העוסקים בשיפוצים יוכלו הם לבצע עבורכם את התכנון: מה שיחסוך לכם זמן, כסף ומשאבים. 

מהם השלבים בשיפוץ מסוג זה?

בזמן שיפוץ חדר אמבטיה   כחלק משיפוץ דירה  חשוב לדעת כי ישנם כמה שלבים בעיקר בשיפוץ מסיבי הכוללים: החלפת הריצוף החלפת כלים סניטריים, החלפה ושיפוץ תשתיות, שיקום צנרות, צביעת קירות, בניית חללי אחסון נוחים, החלפת ברזים ועיצוב מחדש של חלל הרחצה. חשוב לדעת כי לאחר ביצוע השיפוצים, תוכלו לחזור ולהשתמש בחדר הרחצה בדרך כלל לאחר חלוף 5 שעות. בכל הנוגע לזמן השיפוצים, יש לקחת טווח של שבוע עד 10 ימים בעיקר אם ישנם שיפוצים מסיבים ושינויים מהותיים הנעשים בעת שיפוץ מקלחת. 

לסיכום, כדי לבצע שיפוץ מקלחת טוב - חשוב לבחור אנשי מקצוע טובים ועונה מעולה כדי שהתהליך יתבצע בקלות, מהירות ויעילות! 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות