חפש ב:

למה שחברת נדל"ן תזדקק למערכת CRM?

בתהליך שהולך ותופס תאוצה, יותר ויותר בתי עסק בתחום הנדל"ן מעבירים את מהלך העבודה העסקי השוטף למערכות CRM מתקדמות. מדוע שחברות כאלו יעשו מהלך שכזה? ומה היתרונות הגלומים בתהליך ההטמעה בארגון?

בנק נדל"ן|20.11.2018|14:4|3092 צפיות
אין זה מפתיע לגלות שיותר ויותר חברות במשק עוברות להתנהלות ממוחשבת כמעט הרמטית. אך ישנם ענפים בהם נדמה כי אין צורך בתוכנות כאלו כשביניהן ניתן למנות גם מערכות CRM. מערכת CRM נובעת מראשי התיבות: Customer Relationship Management ומשמעותה ניהול קשרי לקוחות. חושבים שאתם ממצים את הפוטנציאל העסקי של סוכנות הנדל"ן שלכם? אנו ממליצים לכם בחום לקרוא על מהו CRM וכיצד הוא יכול לספק יתרונות משמעותיים לבית העסק החל מייעול שיטת העבודה ועד להגדלת ההכנסות.

קודם כל – מהו CRM?

מערכת CRM הינה מערכת ממוחשבת המיועדת לניהול קשרי לקוחות ומטרתה לייעל ולשפר את מערך המכירות והשירות של בתי עסק וזאת בהתאמה מדויקת ככל הניתן לצורכי בית העסק. מערכות CRM לרוב מכסות מספר רב של יישומים שונים שנועדו לסייע לעסקים לקבל שליטה מלאה על ניהול הלקוחות והמכירה עם פיצ'רים דוגמת: שמירת מידע על לקוחות בארכיון מסודר, שמירת קבצים חשובים דוגמת חוזים, ניהול יומני עובדים להקצאת משימות ועוד.

מערכות שכאלו לרוב מתאימות למגוון רחב של בתי עסק, אך לעתים ישנן חברות הדואגות לבצע התאמות מדויקות יותר בכפוף למחלקת הפיתוח.

היתרונות של מערכת CRM בסוכנות נדל"ן

  • פילוח נכון יותר של הלקוחות – האם הרגשתם פעם כיצד עסקה חומקת מבין אצבעותיכם? התחרטתם שלא השקעתם יותר משאבים בלקוח אחר שקרוב לוודאי והיה סוגר את העסקה? עם מערכת CRM תוכלו להגיע לרמת פילוח גבוהה שתאפשר לכם לזהות את הלקוחות שצפויים ללכת אתכם לקראת עסקה. אם אתם מקבלים לידים דרך אפיקי שיווק שונים, תוכלו למיין את קבלת הלידים בין הספקים ובכך לזהות מהיכן נשלחים הלידים האיכותיים ביותר. כך גם תוכלו להשקיע בלידים אלו תקציבים רבים יותר ולוותר על האפיקים הפחות יעילים.
  • זמן תגובה מהיר יותר - בסופו של דבר הרלוונטיות של ליד תיקבע כמעט באופן מוחלט על בסיס מהירות התגובה שלנו. במקום שתפספסו פניה שמגיעה לדואר האלקטרוני ותיענו אליה תוך מספר שעות, צמצמו את משך התגובה למידי עד מספר דקות בודדות. במערכת CRM תוכלו לקבל את הלידים בצורה מסודרת ומאורגנת כשהיא מפורדת בין קמפיינים שונים דוגמת "נדל"ן באזור א'" ו"נדל"ן באזור ב" וכן הלאה.
  • אינטגרציה עם מערכות חיצוניות - מערכות CRM רבות מאפשרות ביצוע סנכרון מול מערכות חיצוניות שנמצאות בשימוש תכוף בבתי עסק שונים ובין היתר עם מערכות חשבונאיות שונות. אם אתם מחפשים לייעל את שיטת העבודה מבלי לוותר על המערכות מולן אתם עובדים בשוטף, תוכלו להשיג את המטרה וליהנות מכל העולמות.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות