חפש ב:

השקעות נדל"ן בחו"ל לקראת השנה החדשה

לכבוד השנה החדשה, צוות בנק נדל"ן הכין עבורכם מספר פרויקטים ייחודיים בעלי תשואה גדולה מכל פרויקט הקיים בישראל. האם בפתיחחת השנה החדשה צריך דווקא להביט לחו"ל?

צוות בנק נדל"ן|27.9.2016|14:22|4549 צפיות

אפיק ההשקעות של נדל"ן בחו"ל הפך בשנים האחרונות להשקעה האיכותית והאפקטיבית ביותר בתחום ההשקעות. הסיבות לכך הן שהשווקים השונים בעולם הפכו בשנתיים האחרונות למוצלחים וזולים בהשוואה לשוק הנדל"ן הישראלי. ארה"ב שכבר יצאה מהמשבר הכלכלי שפקד אותה בשנת 2008, רואה היום עליות מחירים וביקוש שלא ראו כבר 10 שנים לרכישת דירות במחוזותיה השונים, אך עם זאת, המחירים עדיין נחשבים לזולים ושיאי עליית המחירים נחשבים לרחוקים. גם שוק הנדל"ן האירופאי בכללי, או הברלינאי בפרט, נחשב לשוק יציב בו ניתן ליהנות מרווחים במשך זמן רב, לצד הסיכוי הגבוה לתשואה. לכן, צוות בנק נדל"ן הכין עבורכם מספר השקעות נדל"ן בחו"ל לקראת השנה החדשה שאולי יאירו את עינכם.

לעמוד נדל"ן בחו"ל - השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן



שוק הנדל" הגרמני 
כלכלת גרמניה נחשבת לכלכלה הגדולה והמשפיעה מביותר מבין מדינות אירופה. לאחרונה אף הכריזו בבריטניה לעזוב את האיחוד האירופאי, מה שהפך את גרמניה בכלל וברלין בפרט להיות מעוז הכלכלה החזק ביותר ביבשת אירופה וכך היא ממשיכה להוביל את היבשת, כאשר יציבותה אפשרה לה להיות מהמדינות המעטות שעוד מחזיקות בדירוג אשראי מושלם. בנוסף, הביקוש להשכרה בברלין ל-50 אלף דירות, בשל הגירה ההמונית של אנשים הרואים בעיר אופציה לתנאים הסוציאליים הגבוהים בעולם, יוצרת דרישה למקומות תעסוקה ומסחר של אוכלוסייה וזו מושכת אליה חברות בינלאומיות. חברת MHR-1, מנהלת את פרויקט MHR-1 נדלן מסחרי בגרמניה, מבין רבים אחרים המציע למשקיע הנכון 10% תשואה שוטפת אשר יחולקו מהחודש הראשון להשקעה. הסיבה לכך היא שהחברה מחזיקה בפרויקטים עם שוכרים חזקים וחוזים סגורים עד 10 שנים, מה שמבטיח למשקיע הכנסה קבועה ובטוחה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

שוק הנדל"ן האמריקאי 
כפי שנכתב בפסקת הפתיחה, שוק הנדל"ן האמריקאי זוכה בשנים האחרונות לעדנה מחודשת לאחר שארה"ב הצליחה לצאת מהמשבר הכלכלי שפקד אותה 2008 והוביל לקריסת הבנק השני בגודלו במדינה. עם זאת משבר מכל סוג, הינו מצד אחד אירוע קשה, אך מצד שני, הזדמנות כלכלית וזה בדיוק מה שקורה כעת בשוק הנדל"ן האמריקאי שהפך להזדמנות כלכלית מצוינת עבור משקיעים רבים. מחירי הדירות היום בארה"ב עדיין נחשבים למחירים נמוכים הנמצאים בעלייה והביקוש אחר נכסים בארה"ב עולה משנה לשנה ומחזיר את היבשת האמריקאית לגדולתה הקודמת. כיום מחירי הדירות בארה"ב כבר הספיקו לעלות בעשרות אחוזים ואלה מזכירים שיאים שנראו לפני יותר מ-10 שנים, בתחילת שנות האלפיים. כמו-כן קיימים היום עסקאות נדל"ן שונות של בעלי ממון אשר רוכשים יחדיו נכסים ונהנים מרווחי ההשקעה, בזמן שההוצאה הכספית נחשבת לנמוכה יותר במידה וכל משקיע היה עושה זאת לבדו. פרויקטים מסוג זה הן פרויקט ברוקלין - ניו יורק הדורש השקעה של 50 אלף דולר, ופרויקט HAP VENTURE - השקעות במנהטן הדורש ממשקיעיו סכום של 100 אלף דולר.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות