חפש ב:

כיצד להעלות את הנכס שלך בשוק הנדל"ן בישראל

בעלי נכסים רבים, מעוניינים להשכיר את הנכסים שלהם ולקבל ממנו את הרווח הגבוה ביותר, אך כיצד אפשר לעשות גם את זה וגם לשווק את הדירה לשוכר המחפש מחירים נמוכים או ברוכש דירה פוטנציאלי.

צוות בנק נדל"ן|7.9.2016|16:21|1762 צפיות

בישראל ישנם בעלי דירות רבים, אשר לאחר שהוריהם נפטרים, מקבלים לידיהם, לאחר הירושה, נכס חדש וכעת מחפשים כיצד להעלות את הנכס שלך בשוק הנדל"ן בישראל ולהפוך אותו לרווח כלכלי עבור בני המשפחה. רוב אותם ישראלים אינם מומחי נדל"ן ולא מעוניינים להיות כאלה או להפוך למשקיעי נדל"ן אך כעת הם מבקשים לעשות משהו עם הנכס שהגיע לידיהם. אופיו  של שוק הנדל"ן בישראל הוא סטטי ואינו משתנה כאשר מאז 2008, ישנה עליית מחירים קבועה. היום, בשנת 2016, עליות מחירים משמעותיות הן פחות סבירות, אלא אם מדובר בהשקעה של מספר שנים רב יחסי, בין 5 ל-10 שנים, ולכן כאשר מחפשים דרכים יותר מהירות להעלאת ערך הדירה, צריך להבין את השוקר מעט יותר טוב, כדי לפעול בו נכון וללא טעויות.

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן



העלאת שווי הנכס ע"י שיפוץ
לרוב גם בעלי הנכסים שקיבלו את ההשקעה בירושה, או משקיעי נדל"ן מתחילים נאלצים להתמודד עם נכס שמצבו הפיזי אינו נמצא בשיא כושרו. לרוב מדובר בנכס שקיים מספר רב של שנים וייתכן כי הוא זקוק למספר בדיקות ושיפוצים קלים. אך תחילה, ולפני כל פעולה בבית, מאוד משתלם לעבור על הדירה עם שמאי או עו"ד מומחה כדי לקבל את הערכת המחיר העכשווית וזו האפשרית לאחר המייקאובר המתוכנן. לאחר מכן ובהשארה כי המייקאובר אכן יעלה את ערך הנכס בצורה שתחזיר על השיפוץ ומעבר, אפשר להתכונן לשיפוץ עצמו. לצורך ההבנה, שיפוץ ברמה טובה, שעלה בקרוב ל-30 אלף ש"ח, יכול להוסיף לנכס שמחירו העכשווי הוא מיליון ש"ח עוד כ250 אלף ש"ח ולהעמיד אותו על 1.25 מיליון ש"ח, מדבור בהפרשי רווח גדולים מאוד אך לשם כך צריך לבצע את הבדיקות מקדימות ולוודא מת צריך לשפץ ומה לא.

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlamn לחצו כאן

חישוב התשואה האפשרית
כאשר המשקיע בוחן את ערך התשואה האפשרית מהנכס החישוב מתנהל בצורה כזו: נחזור לדירת המיליון שלנו שמחירה עלה ל-1.25 מיליון ש"ח. מחיר השכירות הממוצע לדירה שערכה הוא מיליון ש"ח נאמד בכ-2,500 ש"ח, לאחר השיפוץ ניתן להגדיל את השכירות בעוד 20 אחוזים בחודש וכך מטפס שכר הדירה בכ-500 ש"ח. כך התשואה האפשרית עלתה מ-3 אחוזים לשנה והחזר מחיר השיפוץ ל- 3.5 אחוזים והתחלתו של רווח של 36 אלף ש"ח בשנה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

קנייה והשקעה ריאלית
למרות שלשיפוץ אפשרי יש את היכולת להעלות את ערך הנכס, למצוא דירה, במחיר זול היא משימה קשה הרבה יותר. ברוב המקרים, דירות זולות יותר לא יימצאו במרכז הארץ ולכן צריך לדעת באיזה אזור יש סיכוי להשקעה בעלת רווחים כלכליים. נכסים כאלה הם לרוב נכסים בקרבה גבוהה לתחבורה ציבורית איכותית, בקרבה למוסדות לימוד להשכלה גבוהה או כזו הנמצאת בשכונה אשר ברור לעין כי היא מבוקשת ע"י צעירים ומשפחות חדשות לצורך מגורים. לא צריך להשקיע על כל דירה זולה ששיפוץ שלה יעלה את ערכה פלאים, אך מיקומה אינו רלוונטי לקהל היעד שאותו המשקיע מחפש. מקרים כאלה עלולים להוביל עוד להפסדים כלכליים קשים שיהיה קשה לחזור מהם.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות