חפש ב:

בלאומי מזהירים כי צעדיו של כחלון יובילו לגירעון נוסף

נציגי לאומי שוקי הון מודיעים כי פעולותיו של כחלון בשוק הנדל"ן מייצרים רק הון נוסף למדינה ואין להם שום קשר להורדת מחירי הדיור וכי המדינה מבססת את יעד הגירעון על מיסים זמניים.

צוות בנק נדל"ן|29.8.2016|12:22|1543 צפיות

צוות הכלכלנים של לאומי שוקי הון יוצאים בהצהרה כי צעדי שר האוצר כחלון והממשלה להורדת מחירי הדיור, אינם אלא מאמצים להעלאת מיסים אצל חלק מסוים של אוכלוסיית המדינה כדי לעמוד ביעד הגירעון שהמדינה הציבה לעצמה. לדבריהם אין קשר בין המס החדש עבור דירות שלושה חדרים לבין הוזלת מחירי הדיור. מעבר לכך, שר האוצר משה כחלון מציג לציבור מצג שווא של מאבק במשקיעי הדירות וטען שאותם משקיעים מורידים את העול מעל הציבור ומשחררים את מספר הדירות שהחזיקו בעבר, אך אלה למעשה עברו לאזורים שונים בארץ ולאחר שהשקיעו בעיקר במרכז, כעת עברו להשקיע בפריפרייה. 

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן



ישנם דרכים פשוטות מאוד להימנע מהמס החדש
בכל הנוגע למס הדירה השלישית, לטענתם, מדובר במס שקל לחמוק ממנו ואין לו למעשה כוח להשפיע באמת על הוזלת מחירי הדיור. למשקיעים יש מספר אופציות להימנע מהמס החדש כגון העברת הנכס לבן משפחה שאין בבעלותו דירה או גלגול המס אל עבר שוכרי הדירות. בנוסף לכך, מה יאמרו על מקרים בהם למשקיע נדלן יש שני נכסים יוקרתיים במרכז (ולא משלם את המס) השווים ביחד יותר משלושה נכסים עממיים בפריפריה בהם המשקיע כן יאלץ לשלם עבור נכסים שהמשפחה שלו לנה בהם? משקיעי הדירות החזקים, שמחזיקים בבעלותם מעל לשלוש וחמש דירות, אינם מושפעים באמת, מבחינה כלכלית עקב תשלום המס והדבר לא יגרום להם למכור את הנכסים היוקרתיים והמניבים הללו. זאת הדוגמא הברורה לטענתם כי מדובר פשוט במס חדש שנועד לפצות על הורדת המיסים, שמתגאה בה שר האוצר, בניגוד לרוב פעולות הממשלות הקודמות בהן העלו מיסים לאחר הבחירות. 

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

בלאומי מזהירים כי צעדיו של כחלון יובילו לגירעון נוסף
עוד מנסים להזהיר בלאומי כי שר האוצר אינו מייצר צמיחה למשק כך שבעתיד עלול להיווצר גירעון גבוה יותר והמדינה אינה מסתמכת על גורמים כלכליים חזקים שמחזיקים במשך שנים רבות, אלא על תקנות ומיסים חדשים, שכמו שקמו, כך יכולים ליפול. אל טענות אלה מצטרף המאבק בין שתי גורמים ממשלתיים האחראים על כיוונו של שוק הנדל"ן, הלמ"ס והשמאי הממשלתי, אשר מפרסמים נתונים שונים בכל הנוגע לעליית או ירידת מחירי הדיור. השמאי הממשלתי טוען כי ירידת המחירים שמציגים בלמ"ס נובעת מירידה בעליית המחירים ולתו לא ולא מדובר בירידת מחירים ממשית, אלה בהאטה בקצב עליית המחירים. במשרד האוצר מתנגדים לטענה זו, אך אלה עלולים להיות התנגדויות הנובעות משיקולים פוליטים והצורך של שר האוצר כחלון להראות תוצאות לציבור בוחריו.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

הבאת כוח לוועדות וחברות הבנייה הוא הפתרון היחידי להגדלת ההיצע
לסיכום, בלאומי שוקי הון, מזהירים כי הפעולות המדוברות של הממשלה להכנסות הממשלה, לא יחזיקו במבחן הזמן וכי מדובר במצג שווא שמראים לציבור הישראלי כניסיון להורדת מחירי הנדל"ן. אליהם מצטרפים נציגי הקבלנים אשר ממשיכים לדרוש שהמדינה תתקצב הבאת עוד עובדים זרים לענף הבנייה שיזרז את קצב הבנייה, והבאת כוח אדם לוועדות הבנייה השונות על מנת לזרז את התהליך הביורוקרטי. שתי פעולות אלה לטענתם, יגדילו את היצע הדירות הקיימות ויורידו את מחירי הדיור.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות