חפש ב:

מיהן השכונות החמות בפתח תקווה?

בשנים האחרונות, הפכו פ"ת וראש העין למעוז החדש של המשפחות הצעירות, אך עם הביקוש, הגיעו גם פרויקטים יוקרתיים יותר שהפכו את השכונות החדשות לשם דבר באזור המרכז.

צוות בנק נדל"ן|2.8.2016|16:8|2088 צפיות

פתח תקווה, אם המושבות והיישוב הראשון שהוקם כשהתיישבות היהודית יצאה מירושלים, כבר מוכרת למשפחות צעירות רבות כעיר בעלת אופציות איכותיות בקרב מחפשי הדיור בישראל. הקרבה לת"א ופרויקטים החדשים שקמו בשנים האחרונות בעיר, החמישית בגודלה בישראל, יחד עם השכונות חדשות, שיווקו מספר רב של פרויקטים חדשים למגורים ומושכים אליהם אוכלוסייה שמחפשת פרויקטים איכותיים ובמחירים זולים. כיום, שכונות כגון אם המושבות, כפר גנים ג', ונווה עוז, הן השם החם בקרב הישראלים ובכתבה הבאה נעבור על מחירי הדירות בשכונות החדשות ונציג את השכונות החמות בפתח תקווה והבדלי המחירים ביניהם (מחיר ממוצע לדירת 4 חדרים חדשה בפ"ת עומד על 1.35 מיליון ש"ח), עבור ציבור הגולשים של פורטל בנק נדל"ן. 



שכונת אם המושבות - 1.3 מיליון לדירות 3 חדרים
אם המושבות היא השכונה המבוקשת ביותר כיום בפתח תקווה. השכונה ממוקמת בסמיכות לאזור התעשייה קריית אריה, ובנייני המגורים החדשים החליפו את המפעלים שפעלו שם בעבר. במקור, נבנו בשכונה בנייני מגורים בני 7-9 קומות, אך עם הביקוש הרב לדירות מקבלן באזור המרכז החלו לצוץ פרויקטים של מגדלי מגורים בני 24 קומות בבנייה רוויה. כיום, בזכות רמת החיים הגבוהה ומספר רב של משפחות צעירות החלו לקום באזור גם פרויקטים יוקרתיים לאוכלוסיות החזקות ואין ספק שהשכונה החדשה היא אחת הסיבות להגירה החיובית שרואים בפתחת תקווה. מחירי הדירות בשכונה עומדים בין 1.3 מיליון ש"ח לדירות 3 חדרים ועד לדירות 5 חדרים הנמכרות במחיר ממוצע של 1.8 מיליון ש"ח ודירות יוקרה ופנטהאוזים המגיעים לכ-2 מיליון ש"ח.

לעמוד דירות מקבלן בפתח תקווה באתר BankNadlan לחצו כאן

שכונת כפר גנים ג' - 1.9 מיליון לדירות 4 חדרים
במקביל להצלחה של שכונת אם המושבות, התפתחה בעשור האחרון שכונת כפר גנים, אשר זכתה לחלק חדש הנקרא כפר גנים ג'. יחד עם אם המושבות, הפכה כפר גנים ג' לשם החם בקרב המשפחות הצעירות שחיו עד עתה בתל אביב ורמת גן, וחיפשו לעצמם לרכוש דירה חדשה במחיר משתלם וכך כפר גנים ג' היוותה את הפתרון הזול ביותר, עד שאם המושבות קמה, והספיקה לצבור מוניטין של שכונה ברמה גבוה בזכות ממוסדות החינוך, מרכזים קהילתיים וקניון גנים החדש, והיום כבר מתגוררים בה מספר רב של משפחות ממעמד סוציו אקונומי בינוני וגבוה. המחיר הממוצע לדירות 4 חדרים בכפר גנים עומד על 1.9 מיליון ש"ח, כשפרויקטים יוקרתיים יותר מתחילים ממחירים של 2.1 מיליון.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

שכונת נווה עוז החדשה\ירוקה - 2.2 מיליון לדירות 5 חדרים
השכונה האחרונה אשר מושכת את עיניהם הבוחנות של המשפחות הצעירות בישראל, היא שכונת נווה עוז החדשה, אשר נקראת לעיתים גם שכונת נווה עוז הירוקה, אשר נחשבת לעתודת הקרקע האחרונה שנותרה לעיר פתח תקווה בגבולות המוניציפאליים שלה. נווה עוז הירוקה\חדשה, צמודה לשכונה היוקרתית של פ"ת נווה עוז הוותיקה, לכפר גנים ג' וגבעת שמואל ומתאפיינת לרוב בפרויקטים יוקרתיים של מגדלי מגורים בני 23 קומות כשקהל היעד שלה הם אוכלוסיית משפרי הדיור, ומשפחות וזוגות צעירים ברמה סוציו אקונומית גבוהה מאוד. מספר החדרים הממוצע בדירות בשכונה זו עומד בין 5 ל-6 חדרים והמחירים הממוצעים עומדים בין 2.2. מיליון ל-2.5 מיליון ש"ח.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות