חפש ב:

הטרור בצרפת משפיע על הנדל"ן בישראל

הטרור אשר ממשיך לעורר גלים בקרב הציבור הצרפתי מחזק את העלייה של יהודי צרפת לישראל, ויחד עם המצב הביטחוני באירופה, בישראל צריכים להיערך לגלי עלייה נוספים שיעלו את מחירי הדירות בישראל.

צוות בנק נדל"ן|19.7.2016|16:50|3371 צפיות

בזמן שבמדינת ישראל ממשיכים להילחם אל מול משבר הנדל"ן הישראלי נדמה, שדאעש והטרור העולמי מוסיף עוד סיבה למה הישראלים צריכים לשנוא אותו במיוחד. מומחי נדל"ן רבים מעריכים כי בעקבות המשך התקפות הטרור באירופה בכלל ובצרפת בפרט, בישראל צריך להיערך לגלי עלייה נוספים שעתידים לפקוד את מחוזותינו. אומנם, מדובר בחדשות משמחות והעלייה לישראל חשובה, בייחוד עלייה של אוכלוסייה "חזקה כלכלית", אך עם השמחה, ישנה גם דאגה שמספר העולים הלא מתוכננים, ייצור תחרות נוספת על היצע הדירות מקבלן המצומצם מלכתחילה ולגרור עימו עליות מחירים נוספות. לאחר כל פיגוע טרור שמכה גלים באירופה, החשש של יהודי הגולה עולה ומחזק את הרצון להקים בית בישראל, גם אם הנכס יהיה ריק במהלך רוב ימי השנה וכך העולים החדשים, מעודדים עליית מחירים והטרור בצרפת משפיע על הנדל"ן בישראל.

לעמוד דירות מקבלן בנתניה באתר Banknadlan לחצו כאן



לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

העולים החדשים מעלים את כמות הדירות הנדרשות במכה
בשנה האחרונה עלו לישראל מעל ל-17 אלף יהודים. מדבור במספר גבוהה במיוחד ועלייה של בין 30 ל-40 אחוזים לעומת מספר העולים של שנת 2015. היצע הדירות בישראל עומד כבר עכשיו במצב רע כשלפי הערכות המומחים, ישראל זקוקה כבר עכשיו ל-40 אלף דירות חדשות, כך טוענים נציגי בנק ישראל, ל-60 אלף דירות חדשות, שטוענים באיגודי הקבלנים והשמאים. בנוסף לכך, גם אם היה מדובר בגל עלייה של אוכלוסייה ממוצעת לאזורינו, הדבר היה מעלה את הביקוש וגורר עימו עליות מחירים, אך האוכלוסיות המגיעות בגלי העלייה האחרונים הן אוכלוסיות הממוקמות בישראל כאוכלוסיות חזקות ולכן העולים מגיעים עם כוח קנייה גדול מזה של הישראלים המקומיים והם יכולים לעמוד בעליות מחירים נוספות לעומת אזרחי ישראל שכבר היום זקוקים להוראות "צו השעה" כגון מחיר למשתכן על מנת לרכוש דירה בישראל.

מנתניה ותל אביב לאור עקיבא וחיפה
ומה העולים מחפשים? בעבר העולים האירופאים בחרו את ערי החוף אשדוד, נתניה ותל אביב, לערים בהן הם מעוניינים לרכוש דירה, בעיקר בשל העובדה שבאזורים אלו יוכלו לרכוש דירות עם נוף לים, אך היום כבר ניתן לזהות ביקושים בערים נוספות כגון באר שבע, אור עקיבא וחיפה. עם השנים החלו להגיע לישראל גם עולים מהמעמד הבינוני ומטה שאינם יכולים להתמודד עם מחירי הדירות היקרים בערי הביקוש הגדולות וכעת הם פונים גם לשאר ערי ישראל. אם בשנת 2015 עלו לישראל כ-17 אלף עולים, הערכות מדברות היום על כ-25 אלף עולים שיגיעו השנה מצרפת, בלגיה ושאר מדינות אירופה הסובלות היום מגילויי אנטישמיות בולטים ואיתם גם התחרות לקניית הדירה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מדינת ישראל כבר עמדה מול גליי עלייה גדולים וידעה לספק את הדירות הנחוצות
מדינת ישראל כבר עמדה בעבר בגלי עליות גדולים יותר כשהאחרון מהם היה בשנות ה-90, אז עלו לישראל כמיליון וחצי עולים מברית המועצות לשעבר ובתגובה לעלייה המאסיבית, מדינת ישראל הכריזה על הוראת צו השעה בה יצאו לפועל מספר רב של פרויקטים באישורים בנייה מקלים על מנת לספק מגורים לכל העולים הרבים שהגיעו. לתוכנית היו אפקטים חיובים ושליליים שכן מדינת ישראל הצליחה לספק תנאי מגורים לכל העולים שהגיעו לישראל בתקופת זמן מהירה, וההצלחה הייתה כה גדולה שישראל נותרה עם עודפים אשר הוזילו את מחירי הדיור, ולימים גרמו לשרי הממשלה לזלזל בחשיבות הבנייה בגלל שאלה ידעו שלישראל נותרו העודפים, כמובן עד תחילתו של משבר הנדל"ן ב-2008.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות