חפש ב:

עיריית תל אביב הכריזה: שפצו העסק או שתאבדו זכויות החכירה

בעיריית ת"א מנסים להילחם בבעלי נכסים עסקיים שממאנים לשפץ את פני הבניינים שלהם במתחם גבעון ויוצאים בניסיון לתמרץ, אך גם להזהיר אותם.

אורון איצקוביץ'|24.11.2015|16:47|2092 צפיות

עיריית תל אביב איבדה את הסבלות. בשנתיים האחרונות העירייה מנסה לקדם את תוכנית מתחם גבעון. מתחם גבעון המשתרע, על פני כ-32 דונם, בין ארבעת הרחובות: הארבעה, החשמונאים, קרליבך ודרך מנחם בגין ושטחו מתבסס על 7 בניינים השייכים לעירייה ומכוונים לבנייה עסקית. הפרויקט המתוכנן יכיל כיכר עירונית הכוללת מזרקה ובריכה ביולוגית סביב חניון הארבעה בעיר, שנחנך כחניון תת-קרקעי וכולל כ-1,000 מקומות חניה. אך בינתיים הפרויקט מתעכב וכיום רוב הבניינים סובלים מהזנחה ולכלוך רב.

לפרויקטים נוספים בעיר תל אביב באתר Banknadlan לחצו כאן


מתחם גבעון משתרע על פני כ-32 דונם בין ארבעת הרחובות: הארבעה, החשמונאים, קרליבך ודרך מנחם בגין

בעקבות זאת, בחרה העירייה לשנות כיוון ולהציע לבעלי העסקים אופציה להטבות במידה וישתפו פעולה עם בקשות העירייה אך גם איבוד זכויות במידה וההזנחה תימשך. לעירייה זכויות על כל הנכסים ולפי הסכמי הכחירה, בשנת 2025 העירייה תוכל לזכות בנכסים בחזרה ללא צורך באישורם של בעלי העסקים במקום. בשל כך פנתה העירייה לבעלי העסקים והצעיה להם הטבה של זכויות ראשונות להמשך החכירה למשך 2 תקופות רצופות, שכל אחת מהן נמשכת 25 שנים ובמידה ולא ישפצו את פניהם יאבדו את הנכסים בסוף תקופת החכירה.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר Banknadlan לחצו כאן

במסגרת חידוש המתחם, הקימה לאחרונה החברה העירונית 'אחוזות חוף' פיאצה עירונית מעוצבת ומשודרגת והיפוך של מתחמי הפנאי, המזון והמסחר אל פנים הכיכר. כך תוכל לשמש הפיאצה אזור מרכזי לאירועי תרבות ופנאי כפי שנהוג בערי אירופה. כעת, על מנת לתמוך בשיפוץ הכיכר ולהנעים את השהות בה, מבקשת העירייה לרתום גם את בעלי הנכסים לשיפוץ חזיתות הבניינים.

 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות