חפש ב:

דגשים חשובים לנדלן עסקי

נדלן עסקי הוא שונה בתכליתו מנדלן פרטי, לכן כשמתעסקים בעסקאות נדלן עסקי צריך להתמקד בגורמים שונים אשר יועילו לעסק ותפעולו. מה הגורמים? בכתבה הבאה:

אורון איצקוביץ'|27.10.2015|11:39|2359 צפיות
עסקאות נדל"ן עסקי הן בעלי אופי שונה מזה של הנדל"ן הפרטי. רכישת מגרש למחסן יהיה בעל צרכים שונים מאשר השכרת נכס בקניון לצורך צרכני ורכישת בניין לצורך משרדים  'ידרוש' תנאים מסוימים (ויתכן שגם שיפוץ) שיועילו לתפקודו.

אופי הנכס
תחילה, צריך לדעת בבירור לשם מה מתבצעת רכישת הנכס. מיקומו של הנכס משתנה לפי צרכיו של העסק ומשדים של עסק מסוים יהיו ממוקמים באזורי חנייה ותחבורה ציבורית. לעומת זאת, חנויות ספקים  אינם צריכים להיות במיקום מרכזי שכן בסיס העסק שלהם נעשה לטובת חברות שמבצעות רכישה מאסיבית ולא לטובת הצרכן הבודד. כמו-כן לא לכל נכס נדל"ן יש את האישור לשמש כנכס עסקי וחשוב לוודא בבדיקה יסודית על שם מה רשום הנכס בטאבו ולמה הוא מיועד.



תשתיות
תשתית הנכס חשובה גם היא ולא רק לאכלוסו המידי. תשתית איכותית יכולה להתמודד גם עם שיפוצים עתידיים שעלולים להתרחש בעקבות התרחבות של העסק או החברה ותשתית החשמל צריכה להיות כזו שמסוגלת לעמוד בדרישת העסק דגומת מערכת מיזוג.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר Banknadlan לחצו כאן

מפרט טכני ושיפוץ
לעסקאות נדל"ן עסקי מלוות, בדרך כלל, בשיפוץ של הנכס. לכן, בעסקה שכזו צריך לוודא מה ניתן או אפשרי לעשות בתוכנית השיפוץ, מי ינהל את השיפוץ וכמובן מה עתיד להשתנות.



ארנונה
למרות המחשבה הראשונית והברורה שארנונה מחושבת רק ע"י גודל הנכס, בעסקאות שכאלו, כאשר מדובר בחברה שמסוגלת לספק מקומות עבודה לתושבים ובזכותה האזור יוכל לשנות את פניו לטובה, העירייה תוכל להקל על תשלומי הארנונה לאותה חברה כדי לעודד בנייה של עוד עסקים שכאלה. כמובן שבכל מקרה חישוב תנאי הארונה הם מרכיב מרכזי בשיקולי רכישת הנכס.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות