חפש ב:

כיכר אתרים המפורסמת תיהרס ובמקומה יקומו שלושה מגדלי פאר למלונאות ומגורים

הוועדה המקומית אישרה ובעתיד יצוצו בצפון הישן של תל אביב שלושה מגדלים חדשים שיוסיפו הדר חדש בגובה של 36 קומות אשר ישמשו להקמת בתי מלון ומגדלי יוקרה.

אורון איצקוביץ'|8.10.2015|14:36|5173 צפיות
הוועדה המקומית של תל אביב-יפו הכריזה שתאשר את תוכנית בניין העיר החדשה בכיכר אתרים הוותיקה. התוכנית תכלול את הריסת המתחם ובנייה של שלושה מגדלים שאושרו להגיע עד למקסימום של 36 קומות ויחילו בתוכם 340 יחידות דיור של כ-80 מ"ר בממוצע, בנוסף למלונות שיקומו. המתחם החדש יחבר את חוף הים ישירות אל שדרות בן גוריון.

לפרויקטים נוספים באזור המרכז באתר Banknadlan לחצו כאן


כיכר אתרים של שנות ה-80

מבחינת סביבת המגדלים תקים ת"א אזורי חנייה עירוניים שיוכלו להכיל עד כ-350 רכבים לציבור הרחב, מעברים להולכי רגל ולאופניים וגם מרכז מסחרי. המטרה של הוועדה הייתה לשחרר את האזור ולהפוך אותו למקום שוקק חיים יותר שכן כרגע הוא מציע בתוכו מגוון דירות למיעוטי יכולת, שטחים נטושים ומועדון לבני 18+ בלבד.


וזו של העתיד

לפרויקטים נוספים בתל אביב באתר Banknadlan לחצו כאן

כיכר אתרים נבנתה בשנות ה-70 והייתה בעברה אחד מסמליה הבולטים של עיריית ת"א. בימיה הגדולים פעל בה מועדון "הקולוסיאום" הידוע שאירח מספר רב של אנשי הביצה והכיכר הייתה מקום בולט של בתי קפה עם גישה הצופה לחופי תל אביב. משנות ה-90 ולאחר שנסגר מועדון הקולוסיאום, ננטשו בתי הקפה ולמרות השיפוץ שנעשה ב-2007, כיכר אתרים לא חזרה להיות מוקד משיכה בעבור אזרחי העיר וברוב הזמן הייתה נטושה ובזבזה מרחב עירוני יקר. שמה הרישמי הוא כיכר נמיר, על שמו של ראש העירייה המנוח מורדכי נמיר.

 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות