חפש ב:

הטבות לפי מיקום בנדל"ן מסחרי

כיצד תוכלו לאתר נדל"ן מסרחי לפי מיקום ומדוע חשיבותו של המיקום כה גדולה?

אורון איצקוביץ'|30.9.2015|13:0|3172 צפיות
כאשר מעוניינים לרכוש נדלן מסחרי, למיקומו של המגרש ישנה חשיבות מאוד גדולה. חשוב לוודא מה האוכלוסייה שמסתובבת באזור, כיצד נראה המבנה של הנכס, אמצעי התחבורה שמגיעים לאזור והאם הנכס שלכם מתאים לסביבה שלו. כאשר אתם רוכשים נדלן מסחרי במיקום עדיף היתרון הראשוני הוא אפשרויות הפרסום הרבות והפוטנציאל להגעת לקוחות רבים, אך גם אם תרכשו נדלן כזה באזורים עם עדיפות פחותה תוכלו לקבל העדפה ברורה במחיר הקרקע ולדעת שאתם מצרך נדיר באזור.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר Banknadlan לחצו כאן

לעסקי צריכה יש חשיבות למיקום מרכזי כמו קניונים, שווקים ומרכזי קניות.

איך לאתר נדלן מסחרי?
תחילה עליכם לברר מהם הצרכים שלכם. מהו העסק שאתם מתכוונים לפתח משום שלכל עסק תידרשו לאמצעים שונים ולצרכים שונים. לחנות אופנה כדי להימצא במקום מרכזי בו עוברים אנשים רבים לדוגמא אזורי תיירות או קניונים. לעומתה חברות אשר לא זקוקות ללקוחות שמגיעים אליהם כמו חברות הייטק, מפעלים וכדומה יכולים למקם עצמם בכל מקום שיבחרו לנכון ולפי ההתאמה לאזור בו יוכלו למצוא את העובדים המתאימים. חנייה היא נושא חשוב גם כן וככל שהעסק שלכם גדול יותר, כך תצטרכו יותר מקומות חנייה. פתרון חלופי הוא אזור עם תחבורה ציבורית שמגיע לאזור כגון אוטובוסים ורכבות. כדי לאתר נכסים כאלו תוכלו לפנות לאתרי הדירות הרבות שיש כיום באינטרנט. החיפוש שלכם יכלו להתמקד במחיר המבנה, אזור, גודל השטח, קומות, מעליות וכו'. זכרו שגם אם תפנו לאזורים פחות מבוקשים, תוכלו לקבל יתרונות במחירי הקרקע ואפילו הקלות במס לעסקים שמשקיעים בפריפריה.

למאמרים נוספים בנושא הנדל"ן העסקי באתר Banknadlan לחצו כאן

לעסקי הייטק ומפעלים אין צורך במיקום מרכזי ויקר משום שהרווח שלהם לא נעשה ע"י לקוחות שמגיעים ישירות לעסק

מדוע המיקום חשוב?
ישנו ציטוט שמוכר לרובינו בכל הנוגע לעסקים: "Location, Location, Location". הסיבה לכך היא שמיקום נכון של העסק הנו אחד המרכיבים החשובים ביותר להצלחתו ולא ניתן להפסיק בהפרזת חשיבותו. עסקה לצריכה (בגדים, מוצרי חשמל, אוכל, מחשבים וכו') צריך להיות במיקום מרכזי אשר מגיעה אליו תחבורה ציבורית וממוקמים בו אזורי חנייה כך שיוכל לקבל כמה שיותר מבקרים. חשוב לוודא שגם העסק מתאים לשכונה בה הוא נמצא שכן עסקים קטנים שלא יכולים למקם עצמם בקינונים אשר נשלטים ע"י הרשתות הגדולות, צריכים לוודא שאותה שכונה זקוקה למוצר אותם הם מציעים. כמובן שמיקום פחות טוב יהיה זול יותר, אך חשוב לבצע סקר שוק מקדים ולוודא שהאזור שאותו תבחרו יוכל להתקיים ולשגשג. וכמובן, אל תקנו נכס יקר מדי שלא תוכלו לעמוד בהוצאות שלו אל מול ההכנסות.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות