חפש ב:

חברת בנייה סינית בודקת אפשרות לכניסה לישראל

נציגים של חברת הבנייה הסינית CRCEG נפגשו עם קבלנים ובכירים במשרד השיכון. בחברה הסינית נמשכים לישראל בזכות התנופה והצמיחה אבל במקביל גם מודאגים מהביורוקרטיה.

צוות בנק נדל"ן|15.6.2016|13:39|2043 צפיות

בשבוע שעבר הסתובבו ברחבי ישראל נציגים של חברת בנייה סינית גדולה כדי לבדוק האם יבחרו להצטרף לענף הבנייה הישראלי. חברת CRCEG (China Railway Construction Engineering Group), היא חברת בנייה סינית ותיקה הפועלת ברחבי העולם, וכבר היתה מעורבת בעבר בכמה מיזמי תשתית בישראל. אנשי החברה, ערכו סיור נרחב בישראל שכלל פגישות עם יזמים וקבלנים ישראליים, סיור במיזמי מגורים ופגישות עם בכירים בתעשייה ובממשלה כגון שר הבינוי והשיכון יואב גלנט ומנכ"ל משרדו אשל ארמוני. הביקור נעשה לאחר שממשלת ישראל, פרסמה קול קורא לחברות מחו"ל להגיש מועמדות לבנות בארץ בתחום המגורים ולהביא עמן 1,000 עובדים.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

ד

נכון להיום יוכלו להיכנס רק 6 חברות זרות שיוכלו להביא כל אחת עד 1,000 עובדים
בשלב הראשון המדינה אישרה לאשר כניסתן של שש חברות גדולות, שיפעלו במשותף עם קבלנים ישראלים כקבלני משנה כשהמטרה היא שהחברות הללו יקבלו פרויקטים גדולים להקמת שכונות מגורים משלב התכנון ועד שלב האכלוס. החברות הסיניות מעוניינות להגיע לארץ בשל העובדה שהם רואות בישראל כקרש קפיצה למדינות המערביות באירופה. השוק בישראל נחשב לשוק קטן עבורם, אך בשל העובדה שהיום אותן חברות עובדות בעיקר במזרח ובאפריקה, החיבור של ישראל לאירופה הופך אותנו ליעד אסטרטגי מבחינתם.

ישנה התרשמות גדולה מאוד בקרב החברות הזרות מהתנופה והצמיחה בארץ
בקרב החברות הזרות המגיעות לבחון את אפשרות העבודה בישראל ישנה התרשמות רבה מהתנופה והצמיחה הגבוהה בארץ ונציגי החברות מקווים כי יצליחו להביא אנשי מקצוע כדי להתחיל להתמודד על פרויקטים. כשחברות בסדר גודל כגון CRCEG מגיעות לעבוד בישראל מדובר בשינוי מוחלט של צורת העבודה בשוק הבנייה. מדובר בחברה שתגיע לארץ עם עשרות ג'מבואים של ציוד ופועלים. כיום אם קבלן ישראלי היה מקבל לידיו את הציוד החדשני ו-1,000 עובדים איכותיים, כגון הסינים, לפרויקטים שלהם, היה אפשר לזרז את הפתרון למשבר הדיור.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מוטרדים מהביורוקרטיה
אבל, במקביל להתרשמות מהפוטנציאל הישראלי, בחברות השונות מוטרדים מאוד מהרגולציה והביורוקרטיה הישראלית. נציגי החברה הסינית התרשמו לרעה ממשך הזמן שלוקח לחברות בנייה הישראליות לבנות. השינוי בצורת העבודה בין הישראלים לסינים נובע מכיוון שבסין מחשבים בנייה בסיסית של קומה בשלושה ימים ומדובר בעבודה של 24 שעות, 3 משמרות, חגים ושבתות. כאן הדבר לא יהיה אפשרי, במיוחד במגורים. אל בעיה זו מצטרף התמ"ג הגבוה שמרתיע חברות רבות אך ייתכן שמגבלה זו תוסר.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות