חפש ב:

פארקי התעסוקה של ישראל

פארקי התעסוקה הפכו בישראל לשם דבר וכיום נדמה שעבור אלפי ישראלים, הגעה לעבודה משמעותה לעתים הגעה למעין סביבת מגורים שנייה. בכתבה הבאה נבדוק מהו כוחה של התעשייה החדשה.

צוות בנק נדל"ן|4.5.2016|12:51|2675 צפיות

מאזן התפתחה חברת גוגל, התפתח בעולם וגם בישראל טרנד פארקי התעסוקה המספקים לעובדים מתחמים יוקרתיים הכוללים חדרי כושר, גני ילדים, תחנות דלק ושטיפת מכוניות וגם בתי כנסת, בתי קפה, שירותי הסעות פנימיים וכ'ו והכל על מנת להשאיר את העובדים כמה שיותר שעות בעבודה. בבדיקה שנערכה ע"י חברת מאן נכסים, בדקו את הפארקים למשרדים המפותחים ביותר לפי ביקוש, גודל, תפוסה ושלל נתונים נוספים כדי להבין מה הופך פארק תעסוקה לעסק מצליח.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן

הפארק היקר ביותר
אחד אחד השיקולים היותר בולטים עבור החברות שמעוניינות להתמקם בפארק תעסוקה הוא המחיר. מסקירת השוק עולה כי פארק אזורים בפתח תקווה, הינו הפארק היקר ביותר בשל מיקומו המרכזי על כביש 4 בסמיכות לתל אביב. הפארק משתרע על פני 43 דונם ושטחי המשרדים שבו משתרעים על פני 73,000 מ"ר. דמי השכירות בפתח תקווה עומדים על 62 שקל למ"ר מעטפת ו-75 שקל למ"ר גמר – כ-20% יותר מדמי השכירות הממוצעים לאזור.



הפארק המבוקש ביותר
הפארק שזוכה לאחוזי התפוסה הגבוהים ביותר הוא פארק מת"מ בחיפה אשר ממלא כ-98% מתפוסתו. פארק מת"מ, נחשב לפארק העסקים הראשון בישראל ומהווה את מרכז העסקים הגדול באזור הצפון. הפארק משתרע על פני 220 דונם, עם שטחי משרדים של 154,000 מ"ר. 

לעמוד הפרויקט 456 - פארק העסקים החדש בגוש דן באתר BankNadlan לחצו כאן

הפארק הגדול ביותר
הפארק שזוכה בקטגוריית הפארק הגדול ביותר הוא פארק העסקים בקיסריה. מנהלי הפארק היא החברה לפיתוח קיסריה המנוהלת אשר הוקמה ע"י משפחת רוטשילד ומשתרע על פני 3,500 דונם. הפארק ממוקם בסמוך לצירי תנועה מרכזיים ומרוחק כ-30 דקות מחיפה, 40 דקות מתל אביב וכרבע שעה נסיעה מכביש 6. עפ"י הסקר, הפארק זוכה לכ-90 אחוזי תפוסה ומדמי שכירות של 45 שקל למ"ר מעטפת, 55 שקל למ"ר גמר ודמי ניהול של 9 שקל למ"ר. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

הפארק החדש ביותר
הפארק החדש ביותר שנבנה עד היום עזריאלי חולון, אשר נמצא בבעלות של קבוצת עזריאלי, בשיתוף עם עיריית חולון. הפארק משתרע על 34 דונמים וזוכה ל-80 אחוזי תפוסה. שטחי המשרדים בחולון עומדים על 120,000 מ"ר ודמי השכירות בו עומדים על 50 שקל למ"ר מעטפת ו-70 שקל למ"ר גמר. קבוצת עזריאלי רכשה מגרש נוסף בסמוך לפרויקט אשר מאפשר את ההתרחבות המתוכננת ככל שהפרויקט יגדל ויתקדם.

הפארק המפנק ביותר
פארק תדהר ברעננה, הנהנה משיעורי תפוסה של 93% ומשתרע על פני 38 דונם. דמי שכירות בו עומדים על 54 שקל למ"ר מעטפת ו-72 שקל למ"ר גמר עם דמי ניהול של 18 של למ"ר. הפארק נחשב לנוח מבחינת מיקומו הגיאוגרפי ובין השירותים השונים הקיימים עבור עובדי הפארק קיימים היום החל מבתי קפה רבים וחנויות, לצד סוכנויות נסיעות וסניפי בנק ודואר. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות