חפש ב:

באיזה פרויקט תהנו מתשואה גבוהה

משקיעי הנדל"ן כבר מבינים כי לא המיקום של הנכס חשוב, אלא התשואה שהוא מסוגל לספק. לכן, הפעם נעבור על כמה סוגי פרויקטים שיכולים לספק לכם את התשואה הגבוה יותר.

צוות בנק נדל"ן|25.4.2016|12:9|2092 צפיות

כל הישראלים מעוניינים להשתתף בשוק הנדל"ן אשר שינה את פני ההשקעות העולמיות מאז 2008. אך מה שמעיב על סיפור ההצלחה של הנדל"ן הם התשואות הנמוכות במשך השנים האחרונות, שמעוניינות לקלקל את החגיגה והקושי הקיים היום לאתר נכסים במחירי מבצע בעקבות התחרות הרבה שישנה בשוק והביקוש הגבוה אחר פנינות נדל"ן חדשות. כיום צריך לעבוד קשה יותר ולחשוב מעט מחוץ לקופסה על מנת לייצר תשואה עודפת בהשקעות נדל"ן מניבות, אבל הפעם גם אנחנו נעזור לכם להכיר את ההשקעות עם הפוטנציאל הגבוה ביותר להשגת התשואה הגבוהה שכולם חולמים עליה.

לעמוד הפרויקט 456-משולש העסקים וההייטק של גוש דן באתר BankNadlan לחצו כאן



מרכזי קניות באזורים נבחרים
במבט ראשון, השקעה במרכזי הקניות באזורים נבחרים נחשבת כהשקעה טובה וככזו שתמיד תייצר עבור המשקיע רווח בזכות הסיכון הקטן. אבל, כשמתחילים לשב את התשואה הרווח המקסימאלי שניתן להפיק מההשקעה מדובר בתשואה נמוכה יחסית בשל העליות הרבות שעל המשקיע לשלם כדי לקיים את הנכס.

לפרויקט עזריאלי ראשונים בראשל"צ באתר BankNadlan לחצו כאן

משרדים ירוקים
היתרון הגדול של הטרנד הירוק בשנים האחרונות הוא החיסכון שהנכס מסוגל לשמור בהוצאות השותפות. נכס שכזה מנצל את הקדמה הטכנולוגית על מנת לשפר את איכות החיים ואת השירותים הפנים עירוניים ועסקים רבים בוחרים לעבור לנכס כזה בעקבות החדשנות שהוא מציג והחיסכון בתשלומים נלווים. וכידוע לכולנו, ביקוש שווה כסף.

לעמוד הפרויקט יחידות סטודיו באילת באתר BankNadlan לחצו כאן

מעונות סטודנטים
עם השנים, ובזכות האינטרנט, העולם בו אנו חיים הופך לכפר גלובלי קטן, והדבר משפיע על מגורי הסטודנטים מכיוון שרוב המשקיעים אינם חושבים. בנוסף להבטחת ההכנסה כשמדובר במעונות סטודנטים לתושבים המקומיים (שוק שרק הולך וגדל עם השנים), החיבור הרישתי הופך את יכולת לימודים שלנו לפרויקט שיכול להיות בינלאומי וככזה ישנם היום סטודנטים רבים אשר בוחרים ללמוד מחוץ לארצם. כך שישנו ביקוש אדיר למעונות בכל מדינה מערבית כיום המעוניינת להמשיך ולפתח את מערכת החינוך שלה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

רכישת נכסים במדינות העוברות הפרטה
אחת הדרכים שמדינות קטנות נוטות לבצע כדי להקל על מצוקה תזרימית לאומית היא הפרטת נכסי מדינה. לרוב ההפרטות המבוצעות הן של שירותים, מפעלים ונכסי נדל"ן בבעלות המדינה. במכרזים ובהפרטות אלו, יש למשקיע הזדמנות לרכוש את הנכס במחירים מוזלים בעקבות רצון גבוה יותר של המוכר למכור את הנכס, מאשר של הרוכש לקנות אותו. חשוב לזכור שההשקעה זו נחשבת לבעלת סיכון גבוהה יותר אך מצד שני, הרווח מהשקעה שכזו, במידה והמדינה יוצאת מהמצוקה הכספית, הוא גבוהה ביותר.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות