חפש ב:

הרולוונטיות של בנייני המשרדים הוותיקים עומדת בספק

לבעלי המשרדים הוותיקים יש זמן מועט להסתגלות לסביבה החדשה הנוצרת סביבם ואם לא יתמודדו עם החידוש והעידכון שהמציאות החדשה דורשת, הם עוד עלולים לאבד את נכסיהם.

צוות בנק נדל"ן|30.3.2016|15:34|2391 צפיות

שוק המסחר הינו שוק נע ומתחדש יחד עם סביבתו. לכן אפשר לראות היום עוד ועוד בנייני משרדים החדשים המסוגלים לתת את השירות לו דורשות החברות של שנות האלפיים. מול הביקוש החדש, נאלצים עתה להתמודד בעלי הנכסים הוותיקים, שחושבים שאפשר לא להשקיע בנכס ולהסתמך רק על מיקום מוצלח אשר הופך לעניין פחות רלוונטי, בעיקר באזור המרכז. תחרות זו היא מבורכת בעיקר משום שכך אפשר לוודא שאיכות הבנייה תשתדרג לפי רוח התקופה ושלא נאלץ שוב להביט בבנייני בטון כעורים, שאינם מסוגלים לספק את הדרישות החדשות של שוק התעסוקה והמסחר.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן



בנייה אשר מתוכננת לעתיד ולא רק כדי למקסם את גודל הנכס
הבעיות של הנכסים הישנים החלו עוד בבנייתם כשאלה נבנו לפי האופציה החסכונית ביותר ולא לפי אופי הדרישות. החברה הישראלית השתנתה ואיתה גם העסקים עצמם. חברות הייטק רבות דורשות מרחבים גדולים יותר, ודאגה לרמת השירות שהבניין מסוגל להציע. כמו-כן, בעבר לא הייתה חשיבות לבנייה ירוקה,על מנת שיוכלו להוסיף עוד שטח בנוי לטובת העבודה, אך כיום מתברר שבנייני עסקים ישנים ממלאים את חזיתות הבניין במזגנים המכערים את הבניין עצמו ומייצרים הוצאות מיותר הן לבעל הנכס והן לחברה עצמה. בנייה ירוקה יכולה גם להמעיט את ההוצאות החשמל וגם לייצר אווירה נוחה יותר של עבודה.

לעמוד הפרויקט משולש העסקים בגוש דן באתר BankNadlan לחצו כאן

תשתיות מיושנות שלא עומדות בתנאי החדשים
צריך להבין שהיום בכל פרויקט בנייה שכזה צריך לחשוב על הבניין גם בעוד 20 שנה. האם יוכל לספק את הצרכים האפשריים לחברה שצריכה לגדול? האם תשתיות הבניין נעשות בצורה כזו שהבלאי יהיה מועט ככל הניתן והאם יהיה אפשר לטפל בתקלות טכניות ברמה איכותית ומהירה. לבניין עסקי חשוב לשמור על יכולת התחדשות שכן רק כך יהיה אפשר לשרוד את הלכי הרוח השונים העלולים להגיע במשך השנים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

עיריית ת"א מוכנה להיאבק בבעלי נכסים אשר מזניחים את נכסיהם
בהמשך לבעיה זו, בעיריית ת"א החלו לפעול נגד בעלי הנכסים אשר נמצאים בסביבת רחוב קרליבך, בה אמורה לקום קריית עסקים חדשה, בהוראה שבמידה ולא יתאימו את נכסיהם לצרכים החדשים שהעירייה דורשת, אלה יאבדו את זכויותיהם לחכור את הנכס בעוד כ-15 שנים, הזמן שנשאר מהחכירה הקודמת. בעלי הנכסים זוכים לבעלות על נכסים השייכים לעירייה למשך כ-25 שנה ולאחר מכם יש להם זכות ראשונים לחכירה מחודשת, אך אלה אשר יזניחו את נכסיהם עלולים לאבד את זכות הראשונים הזו.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות