חפש ב:

חלום חדש? לגור בתוך בית מלון

ההתפתחות ענף התיירות בעולם והשינויים שהביאו עימם אתרי ה-BNB השונים, הביאו את שוק הנדל"ן והתיירות לשת"פ ולייצר פרויקטים בהם תוכלו לגור בבית מלון.

צוות בנק נדל"ן|30.3.2016|14:53|3473 צפיות

בשנים האחרונות עולם התיירות והנדל"ן משנים את פניהם ואפשר לראות שינויי מגמות במודלים הכלכליים של מלונות רבים אשר נבנים בישראל ובעולם, על מנת לצמצם את החשיפה של היזמים לסיכונים של החזרי השקעה נמוכים ואיתם הקמה של מתחמי מלונאות ומגורים אשר ישולבו אחד עם השני. בישראל ענף המלונאות סובל כבר שנים רבות מעליית מחירים המונעת הקמה של מלונות חדשים שעלותן הגבוה רק תגדיל עוד יותר את מחירי הלינה בהם ולכן בעשור האחרון הייתה תוספת של 7 אחוזים בלבד בכמות המלונות החדשים.

לעמוד הפרויקט TIME TOWER בר"ג באתר BankNadlan לחצו כאן



יחידת נופש מול הים
לעומת זאת, ענף שכן מתפתח בישראל, בשנים האחרונות, הוא ענף דירות הנופש. זהו ענף שכבר זכה להצלחה מעבר לים. יחידות הנופש נמכרות לבעלים ונרשמות על שמם בטאבו ואלה זכאים להינות מהם במשך כשלושה חודשים בשנה, לאחר מכן רשאי המלון או, החברה המלונאית המטפלת בנכס, להשכיר אותו לטובת ענף התיירות ובעל הנכס מקבל את חלקו בהכנסות מטעם החברה. בישראל ישנם מספר פרויקטים כאלו כדוגמת "סאן" בבת ים ובמלון הרודס בהרצליה.

לעמוד הפרויקט משולש נים בראשל"צ באתר BankNadlan לחצו כאן

מתחמים המשלבים מלונאות ומגורים
התחום החדש, החל לצבור תאוצה בישראל בתקופה האחרונה ובעיקרו משלב מלונאות ומגורים. השילוב בין חדרי מלון ודירות היוקרה מאפשר יכולת למקסם את ערכה של הקרקע ואת הבטחת ההכנסה של המלון. שיתוף פעולה שכזה יכול לעלות גם את ערכם של המבנים החדשים אשר מייצר אופי יוקרתי ורענן אשר מספק אופציה של ריענון ומרחיב את קהל היעד של שני התחומים. כמו כן, פרויקט שכזה יכול לייצר מערכת בו משקיעי דירות זרים אשר הופכים את הדירות לדירות רפאים, לבחור באופציה החדשה ולשחרר את אותן דירות לכלל הציבור כשהם יהנו מאופציה יוקרתית בה הנכס יטופל ע"י חברה ניהולית, מטעם בית המלון, אשר תדאג לטיפול התשתיות, ותציע לבעלי הדירות את מגוון ההטבות להן זוכים אורחי המלון.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מלון ומשרדים
סוג נוסף של שת"פ בין מגוון אפשרויות המגורים, הן חבירות של בנייני משרדים המאכלסים בתוכם גם דירות יוקרה ומלונות המאכלסים בתוכם משרדים. שני אופציות אלה פונות בעיקר לאנשי עסקים אשר מעוניינים להינות מהקירבה לאזורי העסקים והבילוי שהעיר מסוגלת להציע. פרויקטים אלה מוצעים בעיקרם אל אנשי המעמד הגבוה שכן במקרים רבים אלה יבחרו להתמש בדירה רק במשך חלק מחודשי השנה, אך פרויקטים כאלה מחזקים את סביבתם ומוסיפים ערך נוסף לשכונה בה הם נמצאים, ואיתם מגיעים גם שיפור בתשתיות שמבוצעים ע"י עיריות רבות אשר מנסות למשוך אליהן אוכלוסייה איכותית.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות